Ingezonden persbericht



---


PERSBERICHT

Van der Meulen lanceert website voor introductie Disney Piratenbeschuit

Naarden, 20 maart 2006

Na de succesvolle introductie van Prinsessenbeschuit (www.prinsessenbeschuit.nl) afgelopen jaar, komt Van der Meulen de Meesterbakkers nu ook met beschuit speciaal voor jongens: Disney Piratenbeschuit. Van der Meulen Piratenbeschuit is verpakt in zes verschillende knalblauwe verpakkingen met op elke verpakking een stoere Disney Piraat. In elke beschuitrol zit één van de zes Disney piratenstickers, welke jongens kunnen sparen en met elkaar kunnen ruilen.

Voor de introductie van Disney Piratenbeschuit ontwikkelde het interactieve marketingbureau Bookmark uit Naarden de actiewebsite www.piratenbeschuit.nl. Op deze website kunnen de 'jonge piraten' meedoen aan een winactie, door een eigen piratenvlag te ontwerpen. De drie gevaarlijkste piratenvlaggen worden beloond met een geheimzinnige piratenschat. Bovendien ziet de piraat die de allerstoerste vlag maakt, zijn eigen vlag werkelijkheid worden.

Het bureau BackBone Marketing uit Amersfoort is verantwoordelijk voor het overall verpakkingsdesign en de offline communicatie richting retail en consument.

NOOT AAN DE REDACTIE

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals ABN AMRO, Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Center Parcs, Disney, Glen Dimplex, Grolsch, Kroymans HUMMER, Nierstichting, Nederlandse Spoorwegen, Philips, Van der Meulen Meesterbakkers, VacanceSelect.nl en Videoland, en is sedert 1997 uitgegroeid tot één van de toonaangevende interactieve marketingbureaus in Nederland.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Bookmark, Brian Hirman
e-mail: b.hirman@bookmark.nl
telefoon: 035 - 672 10 00


---- --