Ingezonden persbericht


Persbericht

Teleconnect & Service GmbH wordt partner van Trinicom

Wilp / Duisburg (D), 24 maart 2006 -- Trinicom en het Duitse bedrijf Teleconnect & Service GmbH hebben een partnercontract getekend. Beide bedrijven verwachten elkaar in de toekomst goed aan te kunnen vullen. Teleconnect & Service is in de Duitse callcenterbranche actief als system integrator en systeemontwikkelaar. De overeenkomst is gesloten in het kader van Trinicom's internationale expansiestrategie.

In 2005 is Trinicom begonnen aan uitbreiding in Europa, met de opening van kantoren in België, Duitsland en Engeland. De doelstelling om in 2008 Europees marktleider te worden op het gebied van eService software kan alleen worden gerealiseerd met een goed partnerkanaal. Deze overeenkomst met Teleconnect & Service is dan ook een belangrijke stap voorwaarts.

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Wij zijn blij met de samenwerking in Duitsland met Teleconnect & Service GmbH. Voor succes in Duitsland zijn we aangewezen op vakkundige partners. In de callcenterwereld is Teleconnect & Service GmbH vooral actief als system integrator en systeemontwikkelaar. Zij hebben reeds vele jaren ervaring en hebben een prominente positie op de markt weten te bemachtigen."

Beide partijen profiteren van het partnercontract. Wilhelm Peters, manager van Teleconnect & Service GmbH: "Trinicom biedt een unieke oplossing aan, die zich duidelijk onderscheidt van producten van andere aanbieders. Behalve traditioneel e-mail response management biedt Trinicom klanten de mogelijkheid om het aantal binnenkomende e-mails en telefoontjes aanzienlijk te reduceren en een klantcontacthistorie over alle kanalen op te bouwen."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Teleconnect & Service GmbH

Teleconnect & Service GmbH, gevestigd in Unterschlei heim bij München, is een internationaal opererende, toekomstgerichte onderneming, actief in servicegeoriënteerde marktsegmenten binnen de IT-branche. Teleconnect & Service optimaliseert communicatiekanalen, is system integrator en systeemontwikkelaar, biedt oplossingen voor callcenters en maakt ondernemingen klaar voor mobiele business en innovatieve communicatieoplossingen. Dankzij een eigen support center kan het bedrijf een excellente service bieden. Teleconnect & Service werd opgericht in 1998 en telt in de vestigingen in München en Düsseldorf momenteel twintig medewerkers. Voor meer informatie zie: www.teleconnect.de.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com