Amsterdam RAI
Evenement nog steeds ongekend populair

HUISHOUDBEURS IN GLAMOURSTIJL GROOT SUCCES

De 61e editie van de Huishoudbeurs is vandaag succesvol afgesloten. Het evenement trok van 18 tot en met 26 maart samen met FietsRAI en negen-maanden-beurs 262.831 bezoekers. De volgende Huishoudbeurs wordt van 10 tot en met 18 februari 2007 gehouden in Amsterdam RAI.

Huishoudbeurs 2006 stond in het teken van glamour. Voor deze gelegenheid werd Nederlands grootste consumentenbeurs in zijn soort omgetoverd in een trendy glamour evenement. Circa 450 exposanten presenteerden er hun producten en lieten de bezoekers kennis maken met de nieuwste trends op het gebied van leven, wonen, mode, cosmetica en gezondheid. Bezoekers kregen ook interieuradvies en konden genieten van creatieve workshops, metamorfoses, optredens van bekende artiesten, hondenshows en kookdemonstraties.

Noviteiten
Er werd traditiegetrouw een groot aantal nieuwe producten en diensten op de beursvloer gepresenteerd. Noviteiten waren dit jaar onder meer stralingswerend ondergoed, luchtverfrissers tegen snurken, haarverdikkende spray, T-pads, naaimachines met USB-poorten, een waarschuwingsdienst voor virussen op de eigen PC, fixeerspray voor make-up en teenslippers met lichtanimatie.

Gezellig dagje uit
Beursmanager Marjo Wolters van Amsterdam RAI is tevreden over het verloop van het evenement: "De Huishoudbeurs is nog steeds ongekend populair. Het is fantastisch om te zien hoeveel mensen ook dit jaar weer naar de RAI zijn gekomen voor een gezellig dagje uit. De sfeer op de beursvloer was optimaal. Bezoekers deden er tal van ideeën op, konden er heerlijk shoppen en tussendoor was er tijd voor show en spektakel. De eerste berichten van exposanten zijn positief. Zij hebben over het algemeen goede zaken kunnen doen. Ook de FietsRAI en de negen-maanden-beurs, die gekoppeld waren aan de Huishoudbeurs, verliepen voorspoedig."

FietsRAI en negen-maanden-beurs
Tijdens de eerste vier dagen van de Huishoudbeurs kon fietsenminnend Nederland zijn hart ophalen tijdens FietsRAI 2006. Het evenement bood alles over fietsen, onderdelen en accessoires, maar er werd ook ruim aandacht besteed aan skates, skeelers, scooters, fietsrecreatie en fietstochten.

Van 22 tot en met 26 maart stond Amsterdam RAI bol van nieuw leven tijdens de negen-maanden-beurs, het grootste evenement op het gebied van zwanger zijn, bevallen en opvoeden in Nederland. Aanstaande en jonge ouders lieten zich op de beursvloer inspireren en informeren over voeding, gezondheid, verzorging voor moeder en kind, financiën, speelgoed, kinderkamers, babykamers en kleding. Ook aan opvoeding, wonen en leven werd uitgebreid aandacht besteed.

Meer informatie over de Huishoudbeurs, FietsRAI en negen-maanden-beurs is te vinden op www.huishoudbeurs.nl, www.fietsrai.nl en www.negenmaandenbeurs.nl.

Amsterdam, 26 maart 2006

Noot voor de redactie,

Amsterdam RAI