Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 16 februari 2006

Lenthe Publishers geeft startschot voor het Sponsorhuis

Lenthe Publishers lanceert met het Sponsorhuis een nieuw netwerk voor sponsorprofessionals. Het Sponsorhuis is een kennisplatform op het gebied van Sponsoring en Merkbeleving voor adverteerders, adviseurs, wetenschappers en rechthebbenden. Het Sponsorhuis beoogt hiermee professionalisering van het sponsorvak en bestendiging van haar plaats binnen de geïntegreerde marketingcommunicatie.

Het Sponsorhuis
Het Sponsorhuis wordt uitgebreid gedragen door professionals uit het vak. De Raad van Advies van het Sponsorhuis bestaat uit: Michael Amiabel (Performance Worldwide), Vincent Pijpers (Rabobank Nederland), Kim Dingler (THEY), Antonie van Schendel (TBWA\Brand Experience Company), Alexander de Bruin (Rabobank Nederland), Ingrid Oudejans (Rights To Create), Carlie Janszen (Rotterdam Marketing), Joep Verboeket (ING Group) en Huib de Vries (Volvo Cars Nederland). Het lidmaatschap van het Sponsorhuis staat open voor iedereen die professioneel geïnteresseerd is in het vakgebied sponsoring en merkbeleving. De voordelen van het lidmaatschap zijn te vinden op www.sponsorhuis.nl

Startbijeenkomst
Op 28 maart 2006 organiseert het Sponsorhuis haar startbijeenkomst bij NOC*NSF op Papendal, over 'Sponsoring en Merkbeleving op de winkelvloer, de Olympische Spelen in de supermarkt'. Sprekers zijn o.a. Ed Verheijen (Chef de Mission NOC*NSF), Nathalie Smeeman en Kees Sijbesma (NOC*NSF), Harry Dekker (Unilever) en Prof. dr. Fred van Raaij (Universiteit van Tilburg). Meer informatie vindt u eveneens op www.sponsorhuis.nl

NOOT VOOR DE REDACTIE,