Ingezonden persbericht


Klantsegmentatie,
Profileren & Data gestuurde marketing

Soort activiteit: Themasessie
Datum: 28-3-2006, van 18:00 - 21:00 uur
Lokatie: M+, Alphen a/d Rijn
Organisatie: PIM (Platform Innovatie in Marketing) Een zeer boeiende themasessie over een klassiek marketing onderwerp: segmentatie! Programma :
Er is zoveel geschreven over het ongrijpbaar zijn van de consument. Wat ligt hier toch aan ten grondslag? Individualisering, technologische vooruitgang, innovatie, reductie van onzekerheden, veranderende behoeften? Deze avond wordt vanuit verschillende invalshoeken de zin en onzin van segmentatie besproken. Werkt het nu wel of niet? Theorie en praktijk voorbeelden over het indelen, vinden, verkrijgen en vasthouden van klanten.

Sprekers:
Marnix Bugel (partner VODW Marketing): Een omgekeerde aanpak om segmentaties succesvol toe te passen. Frank de Beun (Cendris) Marktonderzoek en datafusie: de nieuwe bron voor segmentatie! Karen Miedema (Manager Marketing Intelligence, Eneco): Verschillende segmentatie modellen en de harde ervaringscijfers! André van den Reek (Manager Direct Marketing & Customer Retention bij Center Parcs Europe) De waarde van klantsegmentatie voor Center Parcs Europe. Meer informatie en aanmelden: www.pimonline.nl


---

PIM (Platform Innovatie in Marketing
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588