Ingezonden persbericht


Persbericht

Nationaal Call Center Congres voor 11e keer op de agenda

Heerhugowaard, 27 februari 2006- - Op 30 maart 2006 organiseert F&G Publishing het 11e Nationaal Call Center Congres. De locatie van het congres is het de Heerlickheijd van Ermelo. Het congres is met name gericht op managers, teamleaders en supervisors van callcenters. Het congres speelt in op 'hot' items in de markt als outsourcing, selfservice en Bereikbaarheid. Er wordt ook ruime aandacht besteed aan de rol van het callcenter binnen de organisatie. Steeds meer organisaties zien het belang in van het callcenter als toegevoegde waarde in plaats van als kostenpost.

Een van de sprekers is Guido den Heijer die onlangs gestart is met het spraakmakende callcenter in de vrouwengevangenis in Zwolle. Ook opvallend is het optreden van cabaretier Javier Guzman met zijn visie op de callcenterwereld. De grootste verenigingen binnen dit vakgebied, de VCN en Supervisorweb hebben hun medewerking verleend aan dit congres, waar meer dan 200 bezoekers worden verwacht.

Agenda-informatie:

11e Nationaal Call Center Congres

30 maart 2006 in de Heerlickheijd van Ermelo Info: www.nationaalcallcentercongres.nl

F&G Publishing
F&G Publishing is een jonge vakuitgeverij in specifieke niches in de ICT-markt: documentmanagement, call center management en sinds kort outsourcing (Outsource Magazine). Haar uitgeefpakket bestaat uit (hand)boeken, vaktijdschriften, nieuwsbrieven en interactieve media; tevens organiseert F&G congressen op bovengenoemde terreinen.


---

Voor redactionele informatie:
F&G Publishing, Wouter van Assendelft, Postbus 1245, 1700 BE Heerhugowaard, telefoon: 072 576 2888, e-mail: wouter@fngpubli.com.


---- --