Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amersfoort, 30 maart 2006

Succesvol magazine 'Eurocamp.nl' krijgt vervolg;

voorjaarsnummer 2006 onlangs uitgebracht.

Eurocamp Benelux, de specialist in verzorgde campingvakanties in compleet ingerichte bungalowtenten en luxe stacaravans op 164 Europese topcampings, vervolgt de in 2005 succesvol ingeslagen weg met het nieuwe voorjaarsmagazine Eurocamp.nl.

Enquête

Een uitgebreide enquête onder de ontvangers van het magazine, uitgevoerd door het onderzoeksbureau Flycatcher uit Maastricht, wees uit dat het magazine in een behoefte voorziet. Op grond van criteria als opvallend, leuk om te lezen, duidelijk taalgebruik, interessante en bruikbare tips en ideeën, kreeg het tijdschrift een rapportcijfer van ruim 7½. Tevens blijkt het tijdschrift een extra verbinding te zijn tussen de trouwe vakantieganger en Eurocamp.

Voorjaarsmagazine Eurocamp.nl

Het magazine is met veel zorg van het redactieteam tot stand gekomen.

Natuurlijk is één van de hoofdartikelen gewijd aan het WK-voetbal onder het motto "Oranjekoorts op de camping". Frankrijk is in het tijdschrift vertegenwoordigd met onder andere een reisreportage over de Franse Rivièra, een reisverhaal over Franse kastelen en de stad Parijs gezien door de ogen van kinderen. Daarnaast staat de spot op een aantal locaties waar waterglijbanen, die door kinderen zijn getest, de hoofdrol spelen.

Tenslotte treft men artikelen aan als gevolg van de oproep in het najaarsnummer van 2005 "Vakantieliefde gezocht".

Eurocamp.nl is kosteloos per e-mail aan te vragen op magazine@eurocamp.nl of telefonisch op nummer 033 460 2727.