Mei 2006

TWI aan de slag voor 'Geheim over de Grens'
Beantwoording consumentenvragen en distributie informatie Geheim over de Grens, een regionaal Duits verkeersbureau, heeft alle beantwoording van consumentenvragen uitbesteed aan het TWI Service Center. Dat betreft zowel de telefonische als via email gestelde vragen. Naast deze activiteiten verzorgt TWI ook de distributie van informatie materiaal richting de consument.
Aanvankelijk handelde Geheim over de Grens vragen van consumenten zelf af. Kostenbesparingen hebben mede aan de grondslag van deze samenwerking gelegen.

Effectief
Dick Verbeek, algemeen directeur van TWI, verheugt zich op de samenwerking: "Door onze effectieve werkwijze en goede bereikbaarheid beantwoorden wij aan de behoefte van de Nederlandse consument. Het is uiteindelijk de bedoeling dat mensen zélf gaan ontdekken wat Geheim over de Grens nou eigenlijk inhoudt".

Hoog niveau
Door gebruik te maken van een geavanceerd FAQ-systeem is TWI in staat om voor diverse opdrachtgevers op continu hoog niveau vragen van consumenten te beantwoorden. TWI verzorgt deze service onder meer ook voor de verkeersbureaus van Noorwegen, Thailand en Kroatië.

Overkoepelend
Geheim over de grens is een overkoepelend verkeersbureau voor de Duitse regio's Münsterland, Osnabrücker Land, Graftschaft Bentheim en zuidelijk Emsland. Vlak over de grens kan de Nederlandse bezoeker genieten van een vakantie op het platteland, terecht voor winkelen en cultuur of heerlijk actief ontspannen.

Informatie
Meer informatie over Geheim over de Grens is beschikbaar via de website http://www.geheimovergrens.nl/. Meer informatie over TWI is beschikbaar via http://www.twi.nl/

Noot voor de redactie (