Nederlands Uitgeversverbond

Cannes: Café du Print 21 juni 2006

Woensdag 21 juni 2006 organiseert Sanoma Uitgevers in samenwerking met o.a. de Groep Publiekstijdschriften voor de zevende keer Café du Print* in Cannes.

Printjurylid Hakan Coskunsoy (N=5) zal vertellen over zijn ervaringen als printjurylid. Hoe is de jury tot zijn beslissingen gekomen? Wat zijn de trends en welke rol speelt Nederland daarin? Ook Lode Schaeffer (S-W-H), Diederick Koopal (TBWA\Neboko), Darre van Dijk (Ogivly), Joost Berends (Belgische Mortierbrigade) en zeer waarschijnlijk Diederick Hillenius (Selmore) discussiëren mee.

Café du Print is een discussiebijeenkomst voor de Nederlandse en Vlaamse afgevaardigden tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. Geïnspireerd door de Press & Poster expositie wordt er met een panel van prominente reclamemakers gediscussieerd over de ontwikkelingen in print wereldwijd.

Voorafgaand aan Café du Print verzamelen senior creatieven en Jonge Honden zich woensdagochtend om 11.00 uur bij de Press & Poster expositie in het Palais des Festival. In kleine groepjes wordt er langs het werk gelopen en gediscussieerd.

Voorgaande jaren kon Café du Print rekenen op enthousiaste medewerking van o.a. Joeri Bakker, Maarten Bakker, Lysbeth Bijlstra, Christien van Citters, Darre van Dijk, Marcel Hartog, Herbert van Hoogdalem, Diederick Hillenius, Antoine Houtsma, Bas Korsten, Niels Meulman, Jens Mortier (B), J-P Nieuwerkerk, Romke Oortwijn, Piebe Piebenga, Pepijn Rooijens, Lode Schaeffer, Kees Sterrenburg, Guillaume van der Stighelen (B), Wim Ubachs, Henny van Varik, Rob van Vijfeijken, Ron Walvisch, Erik Wünsch, Jeroen van Zwam.


---

------------------------------------

* Café du Print is een initiatief van Sanoma Uitgevers i.s.m. Cebuco, ADCN, Jonge Honden, Adformatie, NUV/Groep Publiekstijdschriften en de Telegraaf