Ingezonden persbericht


persbericht

Vendex kbb vaart een nieuwe koers onder de naam: maxeda

Incentive holland organiseert succesvol evenement rondom nieuwe bedrijfsfilosofie

Amsterdam, juni 2006 ­ Incentive Holland, dé onderneming op het gebied van zakelijke evenementen en feestelijke bijeenkomsten, blikt met trots en volle tevredenheid van haar klant terug op de lancering van Maxeda, de nieuwe naam van Vendex KBB. Ruim 2.500 managers van de aangesloten winkelketens werden 14 juni jongstleden efficiënt en op een aangename wijze geïnformeerd over de nieuwe bedrijfsfilosofie: 'A Passion to Serve'.

Business Event met klasse
Incentive Holland voert evenementen stijlvol uit en bewees dit opnieuw met de succesvolle organisatie rondom de naamsverandering van opdrachtgever Vendex KBB, 14 juni jongstleden. De nieuwe naam van de retailgroep is Maxeda, een naam die centraal staat voor de gezamenlijke koers, ambities en bedrijfscultuur van de aangesloten winkelketens. Maxeda onderstreept dat de keuze voor Incentive Holland is gebaseerd op het feit dat zij logistiek omvangrijke meetings en events met klasse en uiterste nauwkeurigheid uitvoeren. Na de presentatie van de nieuwe naam op het mediapark te Hilversum volgde een aantal workshops van onder meer de Bijenkorf, V&D, Hema, M&S Mode en Claudia Sträter. Het geheel werd afgesloten met een spectaculaire show.

Met kantoren in Amsterdam, Nieuwegein, Barcelona en Peking is Incentive Holland al ruim 25 jaar één van de toonaangevende specialisten in het organiseren van incentives en zakelijke evenementen voor bedrijven. Daarnaast is Incentive Holland actief als incoming touroperator voor de Chinese markt en verzorgd promotionele producten onder de noemer Incentive Plus. Zie voor meer informatie www.incentive.nl via deze site is ook de weblog met het laatste nieuws te bezoeken.



Ingezonden persbericht