Juli 2006

webdevelopment

Unigarant start nieuwe reiscampagne
Advertenties met uitspraken van trouwe klanten
Vandaag is de nieuwe reiscampagne van Unigarant van start gegaan. In verschillende reisbladen zullen advertenties verschijnen met uitspraken van klanten van Unigarant, ook wel testimonials genoemd. Jitske Roos, verkoopleider Reis bij Unigarant: "Al onze kerndisciplines waarmee wij in de reisbranche opereren komen in de nieuwe campagne aan bod. Het leek ons een goed idee om de klanten te vragen wat de sterke punten van Unigarant zijn en deze onderwerpen in de campagne te gebruiken. De reacties waren zo enthousiast dat we hebben besloten de klanten zelf aan het woord te laten. Mede daardoor is de campagne zo sterk geworden". D-reizen, Bookit, Corendon, VacanceSelect.nl, Jiba en World Ticket Center hebben meegewerkt aan de testimonials.

De reclamecampagne heeft een looptijd van twintig weken. Het doel van de campagne is om Unigarant niet alleen te positioneren, maar zeer zeker ook te profileren. De pay-off blijft, evenals bij eerdere Unigarant-campagnes, Scherp in schade. Roos: "Daarbij ligt de focus op onderwerpen die qua dienstverlening en producten kenmerkend zijn voor Unigarant. De nieuwe campagne richt zich op de onderscheidende dienstverlening, optimalisering van de processen tussen Unigarant en de klant en het innovatieve denken over producten en de samenwerking met reisorganisaties".

Persoonlijk en op maat
In de testimonials geven trouwe klanten van Unigarant aan waarom zij voor hun verzekeringen juist voor deze schadeverzekeraar hebben gekozen. Daarbij wordt onder meer ingegaan op het zeer persoonlijk accountmanagement, de win-win-situatie die Unigarant voor haar partners in business creëert en de schadeafhandelingsprocessen die de maatschappij op maat maakt.