Juli 2006
webdevelopment
Unigarant start nieuwe reiscampagne
Advertenties met uitspraken van trouwe klanten
Vandaag is de nieuwe reiscampagne van Unigarant van start gegaan. In
verschillende reisbladen zullen advertenties verschijnen met
uitspraken van klanten van Unigarant, ook wel testimonials genoemd.
Jitske Roos, verkoopleider Reis bij Unigarant: "Al onze
kerndisciplines waarmee wij in de reisbranche opereren komen in de
nieuwe campagne aan bod. Het leek ons een goed idee om de klanten te
vragen wat de sterke punten van Unigarant zijn en deze onderwerpen in
de campagne te gebruiken. De reacties waren zo enthousiast dat we
hebben besloten de klanten zelf aan het woord te laten. Mede daardoor
is de campagne zo sterk geworden". D-reizen, Bookit, Corendon,
VacanceSelect.nl, Jiba en World Ticket Center hebben meegewerkt aan de
testimonials.
De reclamecampagne heeft een looptijd van twintig weken. Het doel van
de campagne is om Unigarant niet alleen te positioneren, maar zeer
zeker ook te profileren. De pay-off blijft, evenals bij eerdere
Unigarant-campagnes, Scherp in schade. Roos: "Daarbij ligt de focus op
onderwerpen die qua dienstverlening en producten kenmerkend zijn voor
Unigarant. De nieuwe campagne richt zich op de onderscheidende
dienstverlening, optimalisering van de processen tussen Unigarant en
de klant en het innovatieve denken over producten en de samenwerking
met reisorganisaties".
Persoonlijk en op maat
In de testimonials geven trouwe klanten van Unigarant aan waarom zij
voor hun verzekeringen juist voor deze schadeverzekeraar hebben
gekozen. Daarbij wordt onder meer ingegaan op het zeer persoonlijk
accountmanagement, de win-win-situatie die Unigarant voor haar
partners in business creëert en de schadeafhandelingsprocessen die de
maatschappij op maat maakt.