PERSBERICHT

Sales Management Association geleid door professionele directeur


WOERDEN, 6 juli 2006 --
De Sales Management Association heeft voor het eerst sinds haar oprichting in 1971 een directeur aangesteld in de persoon van de heer Casper Baan (1965). Hierdoor kan de SMA nog slagvaardiger de ontwikkelingen in de markt volgen en zullen de groeidoelstellingen sneller worden gerealiseerd. Door zijn eerdere betrokkenheid als bestuurslid is het voor de SMA mogelijk om snel een verdere professionalisering van de organisatie door te voeren. De samenwerking is op 3 juli bekrachtigd op het hoofdkantoor van de SMA in Woerden.


Rol directeur

De directeur heeft voor 2006 doelstellingen die met name gericht zijn op ledenbehoud, ledenontwikkeling en de verdere professionalisering van hét Salesevent. Het doel van de SMA om eind 2006 een vakvereniging met minimaal 700 leden te zijn, is een belangrijke mijlpaal. Deze groei biedt naast schaalgrootte ook meer inbreng en uitwisseling van kennis en ervaring. Tussen bestuur en operationeel directeur zijn werkafspraken en verdeling van verantwoordelijkheden gemaakt die een optimale inzet mogelijk maken.

Focus SMA

De SMA versterkt als vakvereniging voor sales- en account management in Nederland de belangen van haar leden en voert de verdere professionalisering van het salesvak in Nederland door. Ook de ledengroei van de vereniging draagt hieraan bij. De organisatie van hét Salesevent en de ontwikkeling van de Sales A en B opleidingen, die ook onder de verantwoordelijkheid van de SMA zijn opgezet, vallen eveneens onder het werkgebied van de heer Baan. Voor verdere informatie over de SMA zie www.de-sma.nl of www.hetsalesevent.nl