Ingezonden persbericht


www.netalsindefilm.nl groeit uit tot pure modewebsite voor fashionista's Doelgroep wil vooral fashion. De link naar een celebrity is mooi meegenomen.

Amsterdam, maandag 10 juli 2006 - In een half jaar tijd is www.netalsindefilm.nl succesvol veranderd in een echte fashionsite. Netalsindefilm speelt hiermee in op de behoefte van haar doelgroep. Die vindt de kleding van celebrities heel leuk, maar is vooral geïnteresseerd in nieuwe mode of de laatste trends. Internetshoppers en fashionista's vinden nog steeds bij Netalsindefilm dé jurk van Shakira of dé top van Wendy van Dijk, maar spotten daarnaast meer dan 60 trendy fashion labels, wisselend van exclusief tot meer commercieel. Verder biedt Netalsindefilm om de twee maanden nieuwe, jonge merken aan.

Marianne van Leeuwen licht de verandering toe: 'Wij ontdekten dat onze doelgroep de celeb connectie weliswaar heel leuk vindt, maar dat het ze toch primair om de kleding te doen is.' Netalsindefilm vermoedt een verband met de wereldwijde groei van online fashion shopping door vrouwen; er komen dan ook steeds meer modewebsites bij, bestaande sites als Net-a-Porter gaan heel goed en ook op Ebay wordt tegenwoordig heel veel designer fashion aangeboden. Overigens weten ook mannen steeds vaker de website te vinden - hun online shopping gedrag houden we in de gaten.

De nieuwe website en insteek van Netalsindefilm zijn een succes. Netalsindefilm werkt nauw samen met distributeurs en agentschappen en heeft daardoor vaak de primeur. Zo was de tas die Britney Spears op haar huwelijksreis droeg in Nederland alleen verkrijgbaar bij Netalsindefilm. Evenals de armbanden van Albanu, het statussymbool in Monaco.

Dankzij de nieuwe aanpak heeft Netalsindefilm een trouw klantenbestand opgebouwd, dat vaak op de site komt. Ook is het aantal aanmeldingen voor de wekelijkse nieuwsbrief enorm gegroeid. De nieuwsbrief bevat vrijwel altijd exclusieve aanbiedingen, de allernieuwste artikelen en merken en er zijn altijd prijzen te winnen.

Netalsindefilm

Op www.netalsindefilm.nl zijn allerlei producten te koop die gespot zijn in de media of gedragen door celebrities. Verder staan op de site ook kleding, accessoires en beautyproducten van vernieuwende en jonge fashion merken. Netalsindefilm verzorgt daarnaast webshops op www.celebrity.nl, www.cosmopolitan.nl, www.gtst.nl en webshops op www.talpa.tv. Netalsindefilm is een echt zussenbedrijf en bestaat sinds 2003. De zussen Marianne en Barbara van Leeuwen leiden het bedrijf. Zij richtten eerder samen prijsvergelijker MiepKniep.nl op. Er werken nog twee zussen bij Netalsindefilm, Sally en Miriam Bakker. De laatste schrijft als trendwatcher columns voor Vrouw Online. Het kantoor van Netalsindefilm is gevestigd op Hendrik Jacobszstraat 13-hs in Amsterdam.

Meer informatie
Neem voor vragen en/of meer informatie contact op met Marianne van Leeuwen via marianne@netalsindefilm.nl of telefonisch via 06 2425 4811.



Ingezonden persbericht