Ingezonden persbericht


Persbericht

18 juli, 2006

Fabrice Polak en Falk Rehkopf starten bij SPSS

Nieuwe Market Research Sales Manager Noord Europa en Research Account Manager EMEA

Fabrice Polak is in dienst getreden als Market Research Sales Manager Noord Europa bij SPSS, leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics. Polak gaat zich in deze functie met name richten op Dimensions: de geavanceerde marktonderzoek- en datacollectietechnologie van SPSS. Dimensions is het SPSS MR-technologieplatform welke een geïntegreerde suite van softwareproducten voor alle aspecten van het marktonderzoekproces omvat.

Fabrice Polak heeft meer dan vijftien jaar ervaring in marketing, marktonderzoek en accountmanagement en was voorheen onder andere werkzaam bij Ahold, ACNielsen en MillwardBrown.

Daarnaast is Falk Rehkopf aangesteld als Research Account Manager EMEA bij SPSS. In deze functie is Rehkopf verantwoordelijk voor het beheer van de online onderzoeksdiensten van SPSS. Rehkopf analyseert de behoefte van klanten naar onderzoek en zorgt met zijn expertise op het gebied van online onderzoek voor de juiste oplossing.

Voordat Falk Rehkopf in dienst trad bij SPSS was hij werkzaam als wetgevend assistent van een lid van het Duitse kabinet. Ook heeft hij als Senior Research vennoot bij Forrester Research gewerkt.

(183 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over SPSS
SPSS (NASDAQ: SPSS) is een wereldwijde leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics. De organisatie is actief in meer dan 80 landen en heeft ruim 1.300 medewerkers.

Al meer dan 37 jaar stelt SPSS zijn klanten in staat zich beter op hun kernactiviteiten te concentreren en hun prestaties te verbeteren. SPSS' klantenportfolio bestaat uit meer dan 120.000 bedrijven, academische instituten, zorgaanbieders, marktonderzoeksbedrijven en overheidsinstellingen. Met de software van SPSS kunnen organisaties de interactie met klanten, medewerkers, patiënten, studenten en burgers optimaliseren. Tevens zorgt de software ervoor dat de activiteiten die vandaag worden ondernomen, een positief effect hebben op doelen in de toekomst.

Met de geavanceerde oplossingen van SPSS, die elkaar perfect aanvullen, kunnen organisaties veranderingen in houding, gedrag en voorkeuren van mensen kwantificeren en hier direct op anticiperen. Zo kunnen zij hun strategieën en tactieken vol vertrouwen bijsturen. Meer informatie: www.spss.nl

# # #

Persinformatie

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Marieke van Zuien van LEWIS, Global Public Relations: Tel: +31 (0)40 235 46 00
E-mail: mariekev@lewispr.com http://www.lewispr.com

Voor verdere algemene informatie kunt u contact opnemen met Bernadette van Beest van SPSS: Tel: +31 (0)183 651 777
E-mail: bbeest@spss.com http://www.spss.nl

LEWIS - Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com