TALKIES MAGAZINE en SALOM. gaan een samenwerking aan.

Mediasoda b.v.

Persbericht
Geschikt voor directe publicatie
vrijdag 28 juli 2006

TALKIES MAGAZINE en SALOM. gaan een samenwerking aan.

Al meer dan 11 jaar is TALKIES Magazine het lifestyle magazine voor mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 35+. TALKIES Magazine richt zich voor de zakelijke markt op een breed spectrum aan luxe lifestyle elementen en wordt uitgegeven door TALKIES BV. MediaSoda B.V. lanceerde in maart dit jaar de eerste editie van Salomé: luxe for life,. Inmiddels heeft MediaSoda twee edities uitgegeven.

Beide uitgevers merken op dat de samenwerking tot doel heeft om de portfolio naar adverteerders te vergroten. Beide magazines hebben de doelgroep (vrouw) AB1, waarbij TALKIES zich ook richt op mannelijke lezers. Tevens brengt TALKIES jaarlijks specials uit zoals .Man & Business. en de Terrasspecial. Talkies Magazine is voor levensgenietende lezers in de hogere welstandsklasse.. Salomé is een mix van business en lifestyle in een sexy en brutaal jasje. Uitgevers Brigitte Midavaine en Sally Daftari gaan naast het blad ook op andere gebieden samenwerken.
De volgende editie van Salomé komt in samenwerking met TALKIES Magazine in september 2006 uit. Sally Daftari: .Brigitte en ik delen dezelfde visie. Wij versterken elkaar en kunnen onze activiteiten op deze manier beter verdelen en uitbreiden. Wij verwachten veel van onze samenwerking..


Noot voor de redactie/