Ingezonden persbericht


Persbericht

CCMA optimaliseert informatie- en kennisdeling met Trinicom

Wilp, 15 augustus 2006 - De Call Center Managers Association (CCMA), de grootste en oudste vereniging voor call center professionals, heeft de web selfservice software van Trinicom in gebruik genomen. De website van de CCMA ondersteunt daarmee nog beter het beleid van de vereniging, dat zich richt op het delen van kennis tussen de leden.

De CCMA is een beroepsvereniging die zich inzet voor de ontwikkeling van het vak contact center management. Internet speelt een belangrijke rol in de informatievoorziening aan leden en andere geïnteresseerden. Dankzij het eService Center(TM) van Trinicom kan de CCMA zijn website nu eenvoudig onderhouden en snel nieuwe content toevoegen. De via de site binnenkomende e-mail wordt door het systeem bovendien automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon. De bedoeling is dat de traffic die via de website gegenereerd wordt na de zomer aanzienlijk zal stijgen. De CCMA gaat de site dan ook meer promoten onder de leden.

Volgens de CCMA past het gebruik van de software van Trinicom heel goed bij de visie van de vereniging op klantcontact. "De CCMA vindt het van belang om alle contactkanalen zoveel mogelijk open te zetten en zo klanten, of in ons geval leden, snel toegang te bieden tot de gewenste informatie", aldus Edwin Vierbergen, voorzitter van de CCMA. "De software van Trinicom is hiervoor uitermate geschikt. Bijkomend voordeel is dat we zelf ook beter in staat zijn om informatie snel terug te vinden."

Wilco Rietberg, algemeen directeur van Trinicom: "Wij zijn trots op het feit dat de CCMA als beroepsvereniging voor onze software heeft gekozen. Dit onderstreept onze vooraanstaande positie als leverancier van eService software en laat wederom zien dat onze multi-channel contactstrategie grote navolging krijgt in de markt."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat en call management. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com