Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Tele'Train verwerft CEDEO "Maatwerk Bedrijfsopleidingen" certificering

Amsterdam, 28 september 2006

Tele'Train, marktleider in performance management binnen klant contact organisaties, heeft in september de voor trainingsorganisaties zeer gerenommeerde CEDEO certificering behaald voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen. In een uitgebreid onderzoek onder haar klanten voor trainingsprogramma's zijn onder andere aspecten als het opleidingsprogramma, de uitvoering, de opleiders, de kwaliteit van het materiaal en de organisatie uitgebreid getoetst.

Naar aanleiding van de zeer positieve resultaten van het onderzoek verwerft Tele'Train het 2-jaar durende certificaat en kan het nu de CEDEO vermelding in al haar communicatie uitingen voeren.

Mevr. Drs E. Hondshorst, Manager van de Business Line Training & Opleiding binnen Tele'Train is zeer tevreden met de uitslag. "Een officiële erkenning als trainingsorganisatie is steeds belangrijker binnen bedrijfsopleidingen en met name die voor contact centers. De verdere professionalisering van deze branche stelt steeds meer eisen aan de medewerkers en het begeleiden hiervan. Tele'Train loopt voorop in deze ontwikkelingen met Erkende leerprogramma's samen met het reguliere onderwijs (MBO en HBO) waarin momenteel meer dan 1000 studenten zitting hebben!

Tevens zien wij als marktleider in e-learning oplossingen voor de contact center branche steeds meer nadruk op het meten van de inspanningen en resultaten van opleidingsprogramma's. Deze CEDEO certificering bevestigt vervolgens de kwaliteit van je organisatie naar klanten, de kwaliteit van je programma's en het meest belangrijke; onze trainers die elke dag deze resultaten voor onze klanten realiseren!"

Over Tele'Train BV
Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. De rendementsverbetering van uw klantcontact zit veelal in uw eigen mensen!

Tele'Train staat voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten. Begeleid door professionals uit de praktijk. Tele'Train levert hiervoor een uitgekiende portfolio voor het optimaliseren en meetbaar maken van uw klantinteractie. Gebaseerd op onze Performance Suite®, Consultancy, Training en coaching. Voor management en medewerkers.

Contactinformatie
Tele'Train B.V.
Renate Bekman
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam
T: 020 -470 46 58
E: renate@teletrain.nl