Weer internationale hoofdprijs voor Amsterdam RAI

Amsterdam rai

http://www.rai.nl

Amsterdam RAI is de winnaar van de Art of the Show 2006 Awards van de Amerikaanse International Association for Exhibition Management (IAEM) voor zijn marketing tool 'MIX & WIN'. Dit is de tweede grote prijs voor Amsterdam RAI dit jaar, na de toekenning van de Excellence Award van de Britse Association of Exhibition Organisers (AEO) afgelopen juli voor Strand Zuid, dat werd uitgeroepen tot de meest innovatieve bijdrage aan de beurssector.

De Art of the Show Awards van de Amerikaanse International Association for Exhibition Management (IAEM) worden jaarlijks toegekend aan ondernemingen die een uitzonderlijke bijdrage leveren op het gebied van promotiemateriaal voor de beurssector. Amsterdam RAI krijgt de prijs voor het marketinginstrument MIX & WIN in de categorie 'Promotie beurs- en congrescentra'. Volgens het juryrapport is MIX & WIN 'de ideale manier om een beurs- en congrescentrum te promoten'. De International Association for Exhibition Management (IAEM) bestaat sinds 1928 en is de belangrijkste vereniging voor directeuren van beurs- en congrescentra en toeleveranciers. Samen zijn zij goed voor de ontwikkeling van 95% van de 200 grootste beurzen en tentoonstellingen.

Marketing tool MIX & WIN

Amsterdam RAI biedt met MIX & WIN verschillende manieren van samenwerking, variërend van uitsluitend accommodatie tot de gezamenlijke ontwikkeling van een beurs en alle mogelijke andere formules die daar tussenin zitten. MIX & WIN is gericht op organisatoren van internationale beurzen en bestaat uit een aluminium mini-brochure en een spel kaarten. De brochure geeft in één oogopslag een volledig overzicht van alle mogelijke vormen van samenwerking met Amsterdam RAI. Op de kaarten worden alle samenwerkingsvormen nog eens apart uitgelegd aan de hand van kruiden en specerijen die de individuele smaken van de organisatoren symboliseren. Met de juiste mix van ingrediënten maakt Amsterdam RAI het juiste winnende recept voor de organisator en zijn klanten: MIX & WIN dus.

President Steven Hacker van IAEM: 'De Art of the Show biedt makers van promotiemateriaal voor beurzen en congressen de gelegenheid hun beste producten voor het voetlicht te brengen. Daarnaast heeft de prijs, dankzij de grote concurrentie en de volstrekte onafhankelijke en onpartijdige jury, veel prestige. Mijn gelukwensen aan John van Stolk en alle andere mensen van Amsterdam RAI die aan de basis hebben gestaan van dit succes'.