De BOB-campagne tegen alcohol in het verkeer, wordt uitgebreid


De BOB-campagne van YA!DECO wordt ingezet in de strijd tegen de werkeloosheid
DEN HAAG, 20061011 -- (Bron: www.iwiweb.nl/cgi-bin/as.cgi/0319000/c/start/file=/9319000/1/j9vvgdedws2muq1/vh6lgkmdj1y9/f=n2p.pdf/tekst.pdf) De werkloosheid is in Nederland in de periode 2001 tot 2005 fors toegenomen. Bij het Centrum voor Werk en inkomen (CWI) stonden in augustus 2005 696.800 niet-werkende werkzoekenden geregistreerd. Ruim de helft van deze niet-werkende werkzoekenden is een jaar of langer werkzoekend en de helft heeft een opleiding op VMBO-niveau of lager. De afgelopen jaren is er veel aandacht geweest voor deze problematiek. Zowel in de media als in de Tweede Kamer is regelmatig de vraag aan de orde geweest waarom deze vacatures ondanks het aantal werkzoekenden moeilijk vervuld kunnen worden.

YA!DECO heeft voor deze doelgroep een op maat gesneden
reïntegratieplan ontworpen, waarvan de basis ligt op de kerneigenschappen van de individu.

De BOB-Campagne van YA!DECO heeft betrekking op de samenwerking van de
3 segmenten in onze samenleving, te weten: het Bedrijfsleven, de
Overheid en de Bevolking.

Ben je werkloos of (gewoon) op zoek naar ander werk?

Kom dan op 26 oktober naar de Wittenstraat 114, 1052 BB, Amsterdam als je geïnteresseerd bent in meer informatie.





Ingezonden persbericht