Ingezonden persbericht


Persbericht

Instore programmamaker Notice kiest voor Lubbers & De Jong

Amsterdam, 13 november 2006 - Notice Instore Media heeft het Amsterdamse bureau Lubbers & De Jong in de arm genomen om de marketing- en PR-activiteiten te coördineren. Notice ontwikkelt op maat gemaakte instore radio- en tv-programma's voor retailers en bedrijven die direct willen communiceren met klanten en relaties. Met de samenwerking wil Notice meer naamsbekendheid genereren en zijn positie als instore programma expert versterken.

De keuze voor Lubbers & De Jong is gemaakt omdat bleek dat de Amsterdammers het gehele traject van communicatie, marketing en public relations het beste kon invullen. "De lange ervaring en expertise van Lubbers & De Jong zorgen voor veel vertrouwen in de samenwerking," aldus Rory Ligthart van Notice.

Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam draagt Notice met creatieve narrowcasting programma's bij aan een dynamische beleving in de koopomgeving. Notice introduceerde als eerste in Nederland het concept 'marketing on hold': effectieve audio marketingprogramma's tijdens de wachtstand aan de telefoon.

De instore radio- en tv-programma's van Notice bestaan uit entertainment elementen zoals muziek of muziekvideo's, instore commercials en aanbiedingen die het imago en promotie van de retailer versterken. Naast content biedt Notice ook de mogelijkheid om narrowcasting voorzieningen te leasen, waardoor retailers geen grote investeringen hoeven te doen, maar een vast bedrag per maand betalen. Voor meer informatie, zie www.notice.nl.

Voor meer informatie voor de pers:
Lubbers & De Jong
Anke van Heerebeek

020 421 0565
anke@l-dj.nl

Notice

Rory Ligthart

020 684 2212

rory@notice.nl