Ingezonden persbericht


Persbericht: 5 januari 2007

Tele'Train en Callreview samen sterk in Performance Management in contactcenters

Per 1 januari zullen Tele'Train en Callreview samen gaan en zich gaan toeleggen op het leveren van Performance Management binnen de Callcenter markt. Zo ontstaat er een unieke totaaloplossing, waarin de totale Tele'Train portfolio van trainingen, software oplossingen en consultancy diensten nog beter ondersteund kan worden.

De nieuwe organisatie zal binnen Tele'Train opereren als "Tele'Train Professional Services".

"Een uitstekend en logisch vervolg op de al bestaande samenwerking tussen Tele'Train en Callreview" aldus Jeroen Voswinkel, directeur Callreview, "Tele'Train heeft een sterke positie in de markt op het gebied van trainingen en performance software, hoogwaardig project management en consultancy is daarom een must voor succesvolle implementaties".

André Filippini, Algemeen Directeur Tele'Train;"Tele'Train heeft een sterke groei doorgemaakt de laatste jaren, een gevolg van de uitgekiende portfolio die de klant de mogelijkheid geeft om stap voor stap te groeien naar excellentie in klant contact. Met de nieuwe collega's van Callreview ben ik ervan overtuigd dat we de expertise in huis halen voor een verdere borging van het resultaat in klantcontact bij onze relaties".

Tele'Train Professional Services zal zich volledig gaan richten op professionele ondersteuning van klantcontactorganisaties op het gebied van Traffic Management (Planning en Roostering), Quality Monitoring Management, Business Intelligence en Project Management. Daarnaast zullen de activiteiten "Managed Insourcing / Outsourcing" en systeemtrainingen verder worden uitgebouwd.

Door de combinatie van expertisevelden ontstaat er een zeer krachtig portfolio waardoor klanten hun totale callcenter besturing aan 1 partij kunnen uitbesteden of op basis van een "partner in business" strategie ondersteund worden in de uitvoering van hun activiteiten.

De directie van Tele'Train Professional Services zal worden gevoerd door Jeroen Voswinkel en Mariëlle Wouters. Zij zullen zorgdragen voor het verdere uitbouw van Tele'Train Professional Services.

Over Tele'Train BV

Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. De rendements-verbetering van uw klantcontact zit veelal in uw eigen mensen!

Tele'Train staat voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten. Begeleid door professionals uit de praktijk. Tele'Train levert hiervoor een uitgekiende portfolio voor het optimaliseren en meetbaar maken van uw klantinteractie. Gebaseerd op onze Performance Suite®, Consultancy, Training en coaching. Voor management en medewerkers.

Contactinformatie
Tele'Train B.V.
Renate Bekman
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam
T: 020 -470 46 58
E: renate@teletrain.nl

Over Callreview B.V.

Callreview is dé expert aangaande operationele vraagstukken binnen Contact Center omgevingen en heeft diepgaande kennis over alle disciplines binnen het Contact Center. Met het Callreview® programma is men in staat om duidelijke structuren en efficiency te brengen in ketens en processen, en zodoende de sturing binnen een contactcenter snel te verbeteren. Kenmerkend voor deze aanpak is de "in-depth" kennis van systemen waarmee binnen het contactcenter wordt gewerkt in combinatie met proces verbeteringen waarbij de medewerker centraal staat. Callreview werkt met ervaren Contact Centermanagers met een sterke analytische inslag. Alle medewerkers hebben een gedegen achtergrond in management, zijn in staat operationele acties op financiële impact snel te analyseren, en kijken op een praktische en pragmatische manier naar processen en veranderingen.

Contactinformatie
Callreview B.V.
Jeroen Voswinkel
Hofstraat 9
7411 PD Deventer
Tel: 0487-513297
E: j.voswinkel@callreview.nl