Aan de slag met fondsbeleggen bij AXA 18 jan 2007
Tegelijk met de start van de grote landelijke campagne voor
fondsbeleggen bij AXA, brengt het accountmanagement van AXA een bezoek
aan intermediairs om de nieuwe fondsen van AXA te introduceren. Samen
met een speciaal promotieteam bezoeken de acccountmanagers alleen al
in de maand januari 1.000 intermediairs door heel Nederland.
In december zijn de met AXA samenwerkende intermediairs in het Kurhaus
in Scheveningen uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe fondsen van AXA
en de campagne. AXA is één van de vijf grootste vermogensbeheerders
ter wereld en presenteert zich in de campagne als wereldspeler in
fondsbeleggen met het thema 'De beurs is emotie. Daarom is er AXA.'
Op de foto de accountmanagers van AXA met een van de speciale
campagne-auto's.
In 2007 voert AXA campagne in drie periodes. Tijdens iedere periode
staat een aantal fondsen uit het beleggingsfondsenpakket van AXA
centraal. Voor intermediairs is een pakket uitingen en tools en een
praktische workshop ontwikkeld waarmee zij kunnen meeliften op de
campagne.
Voor meer informatie kunnen intermediairs contact opnemen met hun
accountmanager van AXA.
Over AXA
Over de hele wereld levert AXA producten en diensten met de belofte
van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van
de plannen van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft
AXA momenteel 50 miljoen klanten, 110.000 werknemers, 72 miljard euro
omzet en 3,3 miljard euro nettowinst over het jaar 2005. AXA stond in
2006 op de 15e plaats in de Fortune Global 500-lijst van de grootste
ondernemingen ter wereld.
AXA Verzekeringen