AXA Verzekeringen

Aan de slag met fondsbeleggen bij AXA 18 jan 2007

Tegelijk met de start van de grote landelijke campagne voor fondsbeleggen bij AXA, brengt het accountmanagement van AXA een bezoek aan intermediairs om de nieuwe fondsen van AXA te introduceren. Samen met een speciaal promotieteam bezoeken de acccountmanagers alleen al in de maand januari 1.000 intermediairs door heel Nederland.

In december zijn de met AXA samenwerkende intermediairs in het Kurhaus in Scheveningen uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe fondsen van AXA en de campagne. AXA is één van de vijf grootste vermogensbeheerders ter wereld en presenteert zich in de campagne als wereldspeler in fondsbeleggen met het thema 'De beurs is emotie. Daarom is er AXA.'

Op de foto de accountmanagers van AXA met een van de speciale campagne-auto's.

In 2007 voert AXA campagne in drie periodes. Tijdens iedere periode staat een aantal fondsen uit het beleggingsfondsenpakket van AXA centraal. Voor intermediairs is een pakket uitingen en tools en een praktische workshop ontwikkeld waarmee zij kunnen meeliften op de campagne.

Voor meer informatie kunnen intermediairs contact opnemen met hun accountmanager van AXA.

Over AXA

Over de hele wereld levert AXA producten en diensten met de belofte van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van de plannen van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft AXA momenteel 50 miljoen klanten, 110.000 werknemers, 72 miljard euro omzet en 3,3 miljard euro nettowinst over het jaar 2005. AXA stond in 2006 op de 15e plaats in de Fortune Global 500-lijst van de grootste ondernemingen ter wereld.