C1000 koopt vier Toppers-concerten in de Amsterdam ArenA
Schuitema n.v.
C1000 koopt vier Toppers-concerten in de Amsterdam ArenA
AMERSFOORT, Nederlands, January 29 /PRNewswire/ --
- Consument kan sparen voor in totaal 100.000 gratis kaartjes
C1000 heeft vier nieuwe concerten van 'de Toppers' gekocht op 3, 6, 7 en 8 juni
aanstaande in de Amsterdam ArenA. De supermarktketen beschikt hiermee in
één keer over 200.000 plaatsbewijzen voor het meest populaire
muziekspektakel en meezingfeest van dit moment.
C1000 gaat de helft van het aantal kaartjes voor de concerten van René Froger,
Gerard Joling en Gordon vanaf maandag 29 januari gratis weggeven via een landelijke
consumenten spaaractie, getiteld `Met C1000 naar Toppers in Concert'. C1000 heeft dit
afgelopen weekend bekend gemaakt tijdens een speciale persbijeenkomst in Loosdrecht. Daar
ontving het trio tevens een 15 x Platina Award voor de exclusieve C1000 CD "Kerst met de
Toppers'. Hiervan vonden in de week voor Kerst maarliefst 1.000.000 exemplaren de weg
naar de consument.
Toppers in Concert, met Gerard Joling, René Froger en Gordon, beleeft in juni
van dit jaar zijn derde editie. Wat begon als een eenmalig concert is inmiddels
uitgegroeid tot een klinkende traditie. Nederland heeft Toppers in Concert massaal in
haar hart gesloten. Bijna 300.000 enthousiaste bezoekers bezochten de voorgaande edities
in 2005 en 2006 in de Amsterdam ArenA. De eerste twee concerten van Toppers in Concert op
1 en 2 juni 2007, waren begin december binnen no-time uitverkocht.
Gedurende de Toppers-actie bij C1000, die loopt tot en met 17 maart aanstaande, spaart
de consument middels zogeheten concertzegels voor een gratis 2e concertkaartje. `Deze
spectaculaire, niet eerder vertoonde actie in het supermarktkanaal sluit naadloos aan op
onze eerdere campagnes met de Toppers, die ook een impuls betekende voor de verkoop van
onze `eigen toppers': de C1000 Huismerkproducten', aldus Marketingdirecteur Rein van de
Wal.
Aan de hand van de inzet van massamedia wil C1000 in korte tijd het grote publiek op
de hoogte brengen van de spectaculaire spaaractie. In het kader hiervan start vanavond
een intensieve reclamecampagne op TV, gevolgd door een uitgebreide promotie van de actie
op de winkelvloer, radio, internet, buitenreclame, de verspreiding van spaarkaarten via
huis-aan-huis kranten en de eigen C1000 folder.
Contact:
Voor nadere informatie: Schuitema n.v., Mevrouw C. de Bas - van Middelaar, Tel.
+31(0)33-453-33-33, carien.debas@schuitema.nl, www.schuitema.nl