Ingezonden persbericht
Persbericht
ASA STUDENTEN UITZENDBUREAU VERKOZEN TOT `FLEXMARKT SPECIALIST 2007'
Opdrachtgevers én uitzendkrachten kiezen ASA tot beste specialist
's HERTOGENBOSCH, 16 juni 2007 ASA Studenten Uitzendbureau is
uitgeroepen tot `Flexmarkt Specialist 2007'. Zowel uitzendkrachten als
opdrachtgevers hebben het bedrijf verkozen tot het beste gespecialiseerde
uitzendbureau van Nederland. ASA is er van overtuigd de uitverkiezing te
danken te hebben aan de persoonlijke aanpak, kennis van de lokale markten
en jarenlange ervaring op het gebied van arbeidsmarktbemiddeling voor
studenten.
De verkiezing `Flexmarkt Specialist 2007' is een initiatief van het maandblad
Flexmarkt en Q&A Research en Consultancy. De prijs is gisteren in het Rotterdamse
Beurs WTC gebouw uitgereikt. Het is de eerste keer dat er een verkiezing werd
georganiseerd voor uitzendbureaus die zich op een specifieke doelgroep richten.
De titel `Uitzendbureau van het Jaar' sleepte Tènce in de wacht. In totaal waren er
voor beide verkiezingen 22 bureaus genomineerd en werden er door ruim 13.000
uitzendkrachten en opdrachtgevers stemmen uitgebracht.
Professionaliteit en no-nonsense aanpak
"Het is natuurlijk fantastisch dat opdrachtgevers
en uitzendkrachten deze kroon op ons werk
hebben gezet", aldus Ronald Kardol, commercieel
directeur ASA Studenten Uitzendbureau en
Creyf's Uitzendbureau. "Dat betekent dat onze
professionaliteit en no-nonsense aanpak
gewaardeerd wordt. Wij zijn klaarblijkelijk in staat
geweest om voor een langere periode kwalitatieve
dienstverlening te bieden."
ASA maakt onderdeel uit van Creyf's Nederland.
Het is niet voor het eerst dat het bedrijf prijzen in
de wacht sleept. In 2006 werd een werkneemster
van Creyf's gekozen tot Intercedente van het Jaar.
In hetzelfde jaar behaalde Creyf's een top 3
notering bij de verkiezing Uitzendbureau van het
Jaar.
ASA Studenten Uitzendbureau is met een landelijk dekkend netwerk van 22
vestigingen in elke studentenstad Nederlands grootste studenten uitzendbureau.
ASA is sinds 1968 actief en bestaat volgend jaar 40 jaar. In tegenstelling tot vele
andere uitzendorganisaties die zich op studenten richten, beschikt het bedrijf over
een landelijk dekkend netwerk van eigen vestigingen. Dat levert niet alleen de
noodzakelijke kennis van de lokale markten op, het stelt ASA ook in staat met een
flexibele en pro-actieve aanpak voor een betere match te zorgen. Kardol: "In deze
markt en tijd van internet maken mensen het verschil. Met onze vestigingen hebben
we duidelijk voor een persoonlijke aanpak gekozen. Studenten kunnen onze
vestigingen bezoeken, waardoor onze intercedenten ze beter leren kennen. Dat
levert resultaat op. Ook in dit technologische tijdperk wordt persoonlijk contact
gewaardeerd, zo blijkt in de praktijk."
Krappe arbeidsmarkt
Zeker in de huidige, krappe arbeidsmarkt is het volgens ASA van groot belang
kwaliteit te leveren. "We merken dat steeds meer bedrijven zich interesseren voor
studenten", aldus Kardol. "Die zijn flexibel en passen zich gemakkelijk aan in een
organisatie. Maar ook voor studenten geldt dat je hen serieus moet selecteren, naar
de juiste baan moet begeleiden en dat je de administratie op orde moet hebben. Dat
wordt in deze markt wel eens vergeten. Wij hebben de afgelopen decennia wel
bewezen dat we onze zaken op orde hebben."
Over ASA Studenten Uitzendbureau:
ASA Studenten Uitzendbureau, onderdeel van Creyf's Nederland, een werkmaatschappij van
USG People, is sinds 1968 actief op de Nederlandse markt als nichespeler in de
uitzendbranche. Met zo'n 75.000 studenten in bestand, is ASA marktleider in het uitzenden
van HBO en WO studenten. ASA heeft een landelijk netwerk van 22 vestigingen en is
gevestigd op A-locaties in studentensteden. De ASA uitzendkracht kan worden beschreven
als een slimme denker die doet, hip is en veel waarde hecht aan kwaliteit.
www.asastudent.nl
Einde persbericht