Ingezonden persbericht


Persbericht

ASA STUDENTEN UITZENDBUREAU VERKOZEN TOT `FLEXMARKT SPECIALIST 2007'

Opdrachtgevers én uitzendkrachten kiezen ASA tot beste specialist

's HERTOGENBOSCH, 16 juni 2007 ­ ASA Studenten Uitzendbureau is uitgeroepen tot `Flexmarkt Specialist 2007'. Zowel uitzendkrachten als opdrachtgevers hebben het bedrijf verkozen tot het beste gespecialiseerde uitzendbureau van Nederland. ASA is er van overtuigd de uitverkiezing te danken te hebben aan de persoonlijke aanpak, kennis van de lokale markten en jarenlange ervaring op het gebied van arbeidsmarktbemiddeling voor studenten.

De verkiezing `Flexmarkt Specialist 2007' is een initiatief van het maandblad Flexmarkt en Q&A Research en Consultancy. De prijs is gisteren in het Rotterdamse Beurs WTC gebouw uitgereikt. Het is de eerste keer dat er een verkiezing werd georganiseerd voor uitzendbureaus die zich op een specifieke doelgroep richten. De titel `Uitzendbureau van het Jaar' sleepte Tènce in de wacht. In totaal waren er voor beide verkiezingen 22 bureaus genomineerd en werden er door ruim 13.000 uitzendkrachten en opdrachtgevers stemmen uitgebracht.

Professionaliteit en no-nonsense aanpak
"Het is natuurlijk fantastisch dat opdrachtgevers
en uitzendkrachten deze kroon op ons werk
hebben gezet", aldus Ronald Kardol, commercieel
directeur ASA Studenten Uitzendbureau en
Creyf's Uitzendbureau. "Dat betekent dat onze
professionaliteit en no-nonsense aanpak
gewaardeerd wordt. Wij zijn klaarblijkelijk in staat geweest om voor een langere periode kwalitatieve
dienstverlening te bieden."

ASA maakt onderdeel uit van Creyf's Nederland.
Het is niet voor het eerst dat het bedrijf prijzen in de wacht sleept. In 2006 werd een werkneemster
van Creyf's gekozen tot Intercedente van het Jaar. In hetzelfde jaar behaalde Creyf's een top 3
notering bij de verkiezing Uitzendbureau van het
Jaar.

ASA Studenten Uitzendbureau is met een landelijk dekkend netwerk van 22 vestigingen in elke studentenstad Nederlands grootste studenten uitzendbureau. ASA is sinds 1968 actief en bestaat volgend jaar 40 jaar. In tegenstelling tot vele andere uitzendorganisaties die zich op studenten richten, beschikt het bedrijf over een landelijk dekkend netwerk van eigen vestigingen. Dat levert niet alleen de noodzakelijke kennis van de lokale markten op, het stelt ASA ook in staat met een flexibele en pro-actieve aanpak voor een betere match te zorgen. Kardol: "In deze markt en tijd van internet maken mensen het verschil. Met onze vestigingen hebben we duidelijk voor een persoonlijke aanpak gekozen. Studenten kunnen onze vestigingen bezoeken, waardoor onze intercedenten ze beter leren kennen. Dat levert resultaat op. Ook in dit technologische tijdperk wordt persoonlijk contact gewaardeerd, zo blijkt in de praktijk."

Krappe arbeidsmarkt
Zeker in de huidige, krappe arbeidsmarkt is het volgens ASA van groot belang kwaliteit te leveren. "We merken dat steeds meer bedrijven zich interesseren voor studenten", aldus Kardol. "Die zijn flexibel en passen zich gemakkelijk aan in een organisatie. Maar ook voor studenten geldt dat je hen serieus moet selecteren, naar de juiste baan moet begeleiden en dat je de administratie op orde moet hebben. Dat wordt in deze markt wel eens vergeten. Wij hebben de afgelopen decennia wel bewezen dat we onze zaken op orde hebben."

Over ASA Studenten Uitzendbureau:
ASA Studenten Uitzendbureau, onderdeel van Creyf's Nederland, een werkmaatschappij van USG People, is sinds 1968 actief op de Nederlandse markt als nichespeler in de uitzendbranche. Met zo'n 75.000 studenten in bestand, is ASA marktleider in het uitzenden van HBO en WO studenten. ASA heeft een landelijk netwerk van 22 vestigingen en is gevestigd op A-locaties in studentensteden. De ASA uitzendkracht kan worden beschreven als een slimme denker die doet, hip is en veel waarde hecht aan kwaliteit.

www.asastudent.nl

Einde persbericht