Ingezonden persbericht


-PERSBERICHT-

Oegstgeest, 7 juni 2007

Carp magazine werkt samen met trainingsbureau vH-L

Het trainingsbureau Van Harte & Lingsma (training, advies en coaching) uit Oegstgeest gaat het komende jaar samenwerken met Carp, het baanbrekend magazine voor hoogopgeleide professionals tot 37 jaar. Van Harte & Lingsma heeft een sterke positie in de markt en wil samen met Carp een nieuwe impuls geven aan het in beweging zetten van mensen.

Middels deze samenwerking leveren Van Harte en Lingsma en Carp een inhoudelijke bijdrage aan de Young Professional. Via het multimediale platform van Carp: het magazine, de website en events wordt de Young Professional op de hoogte gebracht van de laatste inzichten uit de psychologie, praktijkvoorbeelden van jonge managers en persoonlijke ontwikkeling en leiderschap. Voor komend najaar is een inspiratiedag in ontwikkeling waar de Young Professional meer verdieping treft over voorgaande inzichten.

Van Harte & Lingsma staat voor duurzame ontwikkeling van mensen en is wars van tips en trucs. Zij staan er om bekend dat zij mensen en organisaties echt in beweging brengen. Dat is de rode draad in hun werk. Mede door de grote betrokkenheid en professionaliteit van de trainers en gebruik makend van de belangrijkste inzichten uit de psychologie. De Carp-lezers zijn de Young Professionals die snel handelen, veel willen en toppers zijn in hun vakgebied. Uit recent onderzoek blijkt echter dat deze groep nog veel kan winnen en zich bepaalde skills eigen moeten maken om goede managers te worden.

Over Van Harte & Lingsma
Van Harte & Lingsma biedt open trainingen en incompany trainingen, individuele coaching, advies of interventies die ze op maat ontwikkelen. Het bedrijf heeft een sympathieke, innovatieve en sterke bedrijfscultuur die gekenmerkt wordt door passie, diepgang en openheid. De zorgvuldigheid waarmee deelnemers en projecten worden begeleid is in onafhankelijk onderzoek door veel klanten geroemd. De samenwerkingspartners vullen elkaar goed aan op punten van stijl, eigenzinnigheid en de doelgroep.

Over Carp
Carp is een innovatief en informatief multimediaal platform voor hoogopgeleide young professionals voor de beste keuzes in studie, werk en leven. Voor deze doelgroep heeft Carp een veelvoud van producten ontwikkeld waarmee de onderwijswereld, het bedrijfsleven, brancheorganisaties en overheden hun doelgroepen optimaal bereiken. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 135.000), Careerscope (recruitment evenement), de nieuwsbrieven (oplage 50.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice).



Ingezonden persbericht