Ingezonden persbericht


AANKONDIGING PERSCONFERENTIE

Tekenen sponsorovereenkomst Nienke Nijenhuis en Conclusion

De nieuwste sponsor van de Nederlandse topgolfster Nienke Nijenhuis wordt Conclusion. Conclusion is de meest veelzijdige zakelijke dienstverlener van Nederland op het gebied van Human Capital, Communication, Organisation, en Technology.

Datum: Donderdag 7 juni 2007

Tijd: 10.00 uur

Plaats: Eindhovensche Golf Club
Persruimte
Eindhovenscheweg 300
5553 VB te Valkenswaard.

Namens Nienke Nijenhuis, Essel Sports Management en Conclusion nodigen wij u uit voor bovenstaande persbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst zal het contract worden ondertekend en kan de directie van Conclusion u te woord staan over deze sponsoring. Graag vernemen wij of u bij deze bijeenkomst aanwezig bent.

Op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 juni vindt het KLM Ladies Open plaats op de Eindhovensche Golf. Nienke Nijenhuis is een van de meest veelbelovende Nederlandse speelsters op dit internationale toernooi.

Over Nienke Nijenhuis
De 29-jarige Nienke Nijenhuis is al jarenlang de enige Nederlandse golfster op de Ladies European Tour. De profcarrière van Nienke begon in 2000 en heeft daarna onafgebroken op de Tour gespeeld. De meest aansprekende resultaten heeft zij geboekt met top 12-noteringen op de The Wales WPGA Championship en Ladies English Open. Uiteraard is Nienke van de partij op de KLM Ladies Open, waarvoor zij tevens ambassadrice is.

Over Conclusion
Conclusion is de meest veelzijdige zakelijke dienstverlener van Nederland. Conclusion heeft 1200 mensen in 30 werkmaatschappijen, die ieder specialist zijn binnen hun eigen vakgebied. De oplossingen zijn gericht op Human Capital, Communication, Organisation en Technology. Conclusion werkt voor alle top 250 bedrijven, zowel door middel van levering van professionals, projecten als consultancy. Het onderscheidend vermogen ligt in de kracht van samenwerken. Conclusion heeft vestigingen in onder andere Utrecht, Rotterdam en Amsterdam. Meer informatie op www.conclusion.nl



Ingezonden persbericht