Topbijeenkomst Leadership in Sales in Noordwijk


Sales Management Association organiseert opnieuw kwalitatieve sprekerscarroussel

NOORDWIJK, 20070601 -- Op 7 juni 2007 organiseert de Sales Management Association opnieuw een topbijeenkomst in de vorm van een sprekerscarroussel met als thema: Leadership in Sales. De bijeenkomst met ongeveer 100 Sales Managers en Sales Directeuren zal plaatsvinden in Huis ter Duin in Noordwijk, waar verschillende sprekers een hoge interactie met de aanwezigen zullen realiseren.

Programma
Door een?tweetal bekende keynote sprekers?wordt ingegaan op leiderschap, de?valkuilen in het salesvak en de toepassing hiervan op de eigen ervaringen. Vervolgens bestaat de mogelijkheid om tijdens de workshops vragen af te vuren op markante workshopsprekers. Naast deze lezingen is een?uitgebreid netwerkmoment in het programma opgenomen en tot slot van de bijeenkomst is er een heerlijk dinerbuffet m?t bijzondere en verrassende sprekers.

Key note speakers
De avond wordt ingevuld met twee bijzondere key note speakers: Hans Hillen heeft als onderwerp gekozen: "Verkopen aan de politiek en verkopen van de politiek: twee heel verschillende maar uiterst heldhaftige uitdagingen!"?Bij beide geldt: ken je klant. Maar wie is die klant precies? Wie zet de trends? Waar is men gevoelig voor? In zijn rijk geschakeerde loopbaan is vooral communicatie en strategisch denken het vaste anker.
Dit heeft hij kunnen leren zowel in de politiek, het onderwijs als het bedrijfsleven.

Tobias Walraven diept het onderwerp: "Verkoper ben je of je bent het niet, oftewel je hebt de opdracht of je hebt hem niet" verder uit. Sales leadership verhaald door de 21 jaar ondernemerservaring van Tobias Walraven die als student het callcenter bedrijf SNT uitbouwde tot een beurgesnoteerd fonds in 8 Europese landen actief met 15.000 medewerkers en die sinds 2005 heeft gebouwd aan een voor Europa uniek nieuw wildwater sportcomplex Dutch Water Dreams. De ups and downs van een bevlogen ondernemer, die altijd de verkoper is gebleven.

Meer informatie en inschrijven
Voor meer informatie over deze boeiende dag voor Commercieel managers en commercieel directeuren, kunt u terecht op de website van de Sales Management Association. (www.sma.nl)

De Sales Management Association
De SMA versterkt als vakvereniging voor sales- en account management in Nederland de belangen van haar leden en voert de verdere professionalisering van het salesvak in Nederland door. De doelstelling van de SMA is het leveren van een wezenlijke bijdrage aan de professionalisering van Sales-en Account Management door het uitwisselen van kennis en ervaring en het initi?ren van en medewerking verlenen aan opleidingen op het gebied van Sales- & Account Management in Nederland. Het motto van de SMA is Kennis en Ervaring verenigd. Om dit te realiseren zijn de activiteiten georganiseerd rondom de peilers persoonlijke ontwikkeling, het salesvak als professie en netwerkgelegenheden