Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Rosada steunt sportieve ambities RBC Roosendaal

Roosendaal, 27 juni 2007 - RBC Roosendaal kan in het nieuwe seizoen rekenen op de steun van Rosada Factory Outlet. Bij aanvang van de nieuwe competitie prijkt het logo van Rosada op de broek en mouwen van het spelerstenue van de eerste selectie van de eerstedivisieclub. De sponsoring heeft een looptijd van een seizoen, echter partijen hebben de intentie uitgesproken de samenwerking daarna voort te zetten.

"RBC Roosendaal komt uit in de Jupiler League en geniet hierdoor landelijke bekendheid," zegt marketing manager Giovanni Verhaert van Rosada. "Als factory outlet is het onze ambitie op nationaal niveau de aandacht op Rosada te vestigen. De samenwerking biedt ons de mogelijkheid dit landelijke podium te betreden. Bovendien kunnen we gezamenlijk acties voeren die zowel mensen naar Rosada als naar het stadion van RBC Roosendaal trekken. Dat Rosada met ingang van 17 juni in totaal 58 zondagen per jaar open is, maakt de samenwerking met de club er nog interessanter op."

Rosada Factory Outlet
Als factory outlet speelt Rosada in op de behoefte van consumenten naar kwalitatief hoogwaardige producten tegen scherpe prijzen. In het gezellige en stijlvolle centrum van Rosada verkopen meer dan 50 nationale en internationale merken hun restanten, overproducties en monstercollecties tegen kortingen van 30%, 50%, 70% en meer!

Rosada is daarmee de shopspot voor liefhebbers van topmerken in mode, sportkleding, interieur design, reisaccessoires, schoenen en bijouterie. De goede bereikbaarheid, direct aan de A17 en A58 aan de westkant van Roosendaal, de diverse horecafaciliteiten en de plezierige winkelomgeving maken Rosada tot de ideale plek voor wie zin heeft in een dagje fun- & smartshoppen.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Ph. Weijel, tel.: 06-53 33 90 48.