ABVAKABO FNV

Zwaardere acties KPN Contact in voorbereiding

Meer dan 2000 werknemers van KPN Contact voerden de afgelopen twee weken op een ludieke manier actie en lieten hun de kaas niet van het brood eten op de stoep van de werkgever. Ook is met een estafette-actie door het hele land aandacht gevraagd voor het onrechtvaardige loonbod. Prestatiebeloning is ook iets wat door veel medewerkers met argwaan wordt bekeken. Ervaringen met variabele beloning zijn niet goed en geven geen hoop op iets beters in de toekomst. Ook het inleveren van 92 uur in ruil voor die variabele beloning is voor veel medewerkers een brug te ver.

Actie succes, geen nieuwe cao

De lunchbijeenkomsten waren een groot succes, maar een nieuwe cao is er nog niet. Daarom bereiden we zwaardere acties voor. We zetten nu door! In een gezamenlijke actiebijeenkomst van ABVAKABO FNV, Bond van Telecom personeel en CNV Publieke Zaak met haar kaderleden is besloten om iets meer druk op de ketel te zetten. De tijd van de ludieke actie is nu voorbij. Er wordt een landelijke actiedag georganiseerd in begin september. De exacte datum en locatie blijft nog even geheim. We zijn overtuigd van een enorme opkomst.
12-07-2007, Koninklijke KPN NV | Meer over: callcentra, contactcenter,