beheer
SNT neemt klantcontacten NS in beheer
NS schakelt SNT in voor informatieverstrekking
Zoetermeer, 17 juli 2007 - SNT en Nederlandse Spoorwegen hebben een
overeenkomst gesloten voor de afhandeling van klantcontacten. Het gaat
daarbij om de binnenkomende en uitgaande klantcontacten per telefoon en e
mail van NS Commercie.
Door de overeenkomst breidt NS de capaciteit van haar klantenservice
dusdanig uit dat NS-klanten binnen de gestelde tijd kunnen worden
geholpen en er ruimte ontstaat om klanten te benaderen met voor hen
aantrekkelijke aanbiedingen.
NS heeft als doel reizigers op tijd, snel en comfortabel te vervoeren
per trein, via stations die aantrekkelijk, schoon en aangenaam zijn.
Met deze doelstelling wil NS de verwachtingen van haar klanten
overstijgen. Aanvullend op een uitstekende dienstverlening op het
gebied van persoonsvervoer, wil NS daarom voorzien in professionele
verstrekking van klantinformatie.
Visitekaartje
NS investeert veel in het optimaliseren van het persoonsvervoer.
Daarnaast wil NS een klantgerichte organisatie zijn. Reizigers willen
weten wat er mogelijk is en waar ze aan toe zijn. NS wil hen daarover
informeren via alle kanalen.
Atze Bosma, Manager Klantenservice NS Commercie, zegt: ¿SNT is het
langst bestaande contactcenter in Nederland en heeft de deskundigheid
en capaciteiten die NS zoekt. Bij NS zijn we ervan overtuigd dat SNT
ons visitekaartje kan zijn. De reiziger die zich wendt tot de
NS-klantenservice merkt geen verschil en wordt volgens dezelfde
kwaliteitsnormen geholpen als bij de medewerkers van NS zelf.¿
Wederzijdse ambitie
SNT zal de marketing en verkoop van NS Commercie ondersteunen bij alle
dagelijkse vragen voor de helpdesk, bij campagnes, en bijspringen bij
piekbelastingen van het klantcontactcenter. Jac Vermeer, directeur
SNT, zegt: ¿SNT zal ook voor NS de juiste combinatie van mensen en
middelen inzetten. Onze agents zijn zeer gemotiveerd om NS te
ondersteunen in de klantcontacten. We dragen bij aan de doelstellingen
van NS: hun ambitie wordt onze ambitie.¿
Over Nederlandse Spoorwegen (NS)
NS is de grootste reizigersvervoerder op het spoor in Nederland en
verzorgt over een spoorwegnet van ruim 2000 km lengte met 4500
treinritten per dag het vervoer van 1,1 miljoen reizigers. Daarvoor
zijn bijna 2900 rijtuigen met 250.000 zitplaatsen beschikbaar. 25.000
NS-ers verzorgen de dienstverlening aan de klanten. In Nederland
beheert NS 375 stations. NS speelt een belangrijke rol in de
mobiliteit van Nederland: op de drukste corridors naar de Randstad en
tussen de grote steden heeft de trein een marktaandeel tussen de 30 en
60 procent. NS stelt zich ten doel reizigers veilig, op tijd en
comfortabel te vervoeren via aantrekkelijke stations. Meer informatie
is te vinden op www.ns.nl.
SNT Groep NV