Ingezonden persbericht



Zoeterwoude, 19 juli 2007

Ultieme kicks voor thuistappers

Beertender introduceert 'club beertender'

Meevliegen in een straaljager. Naar Maranello scheuren in een Ferrari. Meerijden in een formule 1-bolide. Wie lid wordt van Club BeerTender maakt elke maand kans op één van deze ultieme kicks en duizenden andere prijzen. Nog los van tal van privileges, kortingen en voordelen. Het is de eerste keer dat Heineken Nederland zo'n omvangrijk loyaliteitsprogramma voor bierliefhebbers opzet.

"BeerTender heeft sinds de introductie in 2004 honderdduizenden fans gemaakt die zijn gevallen voor de kwaliteit van een perfect thuis getapt biertje. BeerTender wil dit succes nog verder vergroten door extra voordelen te gaan verbinden aan het gebruik van BeerTender. Hieruit is Club BeerTender voortgekomen", aldus Bram Westenbrink, brandmanager BeerTender.

Lid worden van Club BeerTender is gratis. Ieder nieuw lid krijgt als welkomstgeschenk een Club BeerTender thuis-tap-schort. Het enige dat gebruikers hoeven te doen, is de unieke code onder het sluitzegel van een BeerTender fustje Heineken, Amstel of Brand invoeren op www.beertender.nl, plus hun naam en adresgegevens.

Nieuwe leden worden direct Silver Member en krijgen korting op BeerTender accessoires en BeerTender fustjes. Zij krijgen bovendien voorrang op unieke evenementen, zoals wedstrijden van het Nederlands elftal, formule 1-races, Vrienden van Amstel Live, concerten in de Heineken Music Hall en nog veel meer. Gold Members krijgen nóg meer voordeel en korting én hebben voorrang bij meer events. Alle leden maken kans op de maandelijkse ultieme kick. De eerste kick die wordt weggegeven, is meevliegen in een straaljager!

Voor het BeerTender systeem zijn gedurende het jaar negen biermerken beschikbaar. Naast Heineken, Amstel en Brand zijn voor hét thuistapsysteem van Nederland ook speciaalbieren verkrijgbaar, namelijk Wieckse Witte, Murphy's Irish Red, Affligem Blond abdijbier, Amstel Bock, Amstel 1870 en Brand Urtyp.


- EINDE PERSBERICHT -

NOOT AAN DE REDACTIE,

Ingezonden persbericht