Gerechtsdeurwaarder Hanemaayer De Boer & Partners wint relinQ prijs


LELYSTAD, 20070720 -- Op 23 juni 2007 ontving G.J. Timmermans van gerechtsdeurwaarderskantoor Hanemaayer De Boer & Partners uit Lelystad de tweede relinQ Kwaliteitsprijs. Het kantoor kreeg de prijs omdat zij door haar relinQ partners als beste partner beoordeeld was. De prijs wordt jaarlijks uitgeloofd door het gelijknamige, landelijk opererende samenwerkingsverband van gerechtsdeurwaarders. Doel van deze prijs is het stimuleren van de kwaliteit en de samenwerking van relinQ.

relinQ is een landelijk samenwerkingsverband van dertien toonaangevende gerechtsdeurwaarderskantoren in Nederland. De organisatie werd in 2004 opgericht om een landelijke dekking te realiseren. De aangesloten leden behoren tot de middelgrote en grote kantoren in Nederland. De kracht van het relinQ netwerk schuilt in genoemde landelijke dekking en de uniforme werkwijze en tarieven. De aangesloten leden zijn zelfstandig en opereren onder eigen naam.

Kwaliteit
Naast het bieden van een landelijke dekking en uniforme tarieven, investeert relinQ veel tijd in het verbeteren van de kwaliteit van haar netwerk. Zo beoordelen de relinQ partners elkaar jaarlijks op verschillende onderdelen. Het uiteindelijke doel van deze evaluatie is het zichtbaar naar voren laten komen van de verbeterpunten met als uitgangspunt het optimaliseren van het relinQ netwerk.

Prijswinnaar
Het kantoor Hanemaayer De Boer & Partners uit Lelystad werd dit jaar door haar relinQ partners beoordeeld als beste kantoor. De initiatiefnemer van relinQ, Paul Otter van Incassade Oordijk uit Leeuwarden, overhandigde de relinQ Kwaliteitsprijs 2006.

Prijswinnaar de heer G.J. Timmermans liet desgevraagd weten vereerd te zijn met de onderscheiding. Hij meldde dat het vakgebied, dat niet uitblikt in vooruitstrevendheid, wel wat dynamiek kan gebruiken. "Onze branche staat niet onterecht te boek als wat behouden en in zichzelf gekeerd. Als relinQ willen we dat graag doorbreken. Niet alleen door nieuwe initiatieven te omarmen, maar bijvoorbeeld ook met inzichtelijke tarieven en goede communicatie. We zijn nog geen twee jaar bezig, maar nu blijkt al dat klanten dat op prijs stellen en honoreren."