Gemeente IJsselstein


Veranderingen regiotaxi Utrecht

Datum: donderdag 16 augustus 2007
Per 15 augustus krijgen reizigers van Regiotaxi Utrecht te maken met een vernieuwde opzet van Regiotaxi Utrecht.

Andere taxibedrijven, die al rijden in de regio Utrecht, gaan de ritten voor Regiotaxi Utrecht vanaf dan rijden. Het gebied is verdeeld in drie deelgebieden. Ook komt er een splitsing in het aannemen van ritten en vragen/opmerkingen (regiecentrale) en de uitvoering van de ritten (taxibedrijven). Door deze wijzigingen zal Regiotaxi Utrecht beter op tijd rijden en meer kwaliteit bieden.
Nieuwe telefoonnummers
o reserveren van ritten: (088) 002 54 00
o vragen, opmerkingen, aanvragen nieuwe vervoerpas: (088) 002 54 44 Nieuwe vervoerpas, huidige vervalt
De huidige vervoerpas komt per 15 augustus te vervallen. Wilt u vanaf dan met Regiotaxi Utrecht reizen, met het gemaksvoordeel van de pas, dan heeft u een nieuwe pas nodig. De pashouders die hun vervoerpas indertijd via hun gemeente hebben aangevraagd (reizen tegen een verlaagde ritprijs), hebben de nieuwe pas zo mogelijk automatisch ontvangen, samen met een informatiepakketje. Zo niet, neemt u dan contact op met de klantenservice van de regiecentrale: ' (088) 002 54 44.
Pashouders die hun pas direct bij de vervoerder hebben aangevraagd (reizen tegen normale ritprijs), kunnen een nieuwe pas bij de klantenservice van de regiecentrale aanvragen.
Geboekte ritten opnieuw aanvragen!
Ritten die gepland staan vanaf 15 augustus, komen te vervallen. Dit geldt ook voor ritten die geregeld terugkeren. Heeft u al ritten vooruit geboekt? Dan is het helaas nodig dat u deze opnieuw aanvraagt. Dit kan via ' (088) 002 54 00.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt u terecht bij de klantenservice van de regiecentrale (088) 002 54 44 of www.regiotaxiutrecht.nl.