Ingezonden persbericht


Quote

----------
Hoofddorp, 4 september 2007

SCOPE organisatiebreed bij ROC Aventus

SCOPE marketing technology en ROC Aventus hebben hun samenwerking geïntensiveerd. ROC Aventus gebruikte met grote tevredenheid al langer SCOPE 3.0, maar heeft nu besloten het CRM systeem organisatiebreed in te gaan zetten. Maar liefst 1000 medewerkers zullen voortaan met SCOPE 3.0 gaan werken.

ROC Aventus wil tot de besten behoren, bekend staan als een klantgerichte organisatie en een pro-actieve en prominente rol spelen binnen relevante netwerken. "Het centraal stellen van de deelnemer speelt hierbij een essentiële rol", aldus Jan Bartling, Manager Stafdienst Informatisering Automatisering ROC Aventus. Daarom heeft hij besloten om SCOPE 3.0 nu binnen de hele organisatie te gaan inzetten. Ruim 1000 medewerkers gaan met SCOPE 3.0 werken en dit bewijst dat ROC Aventus haar doelstellingen met betrekking tot relatiebeheer zeer serieus neemt. De organisatie is hard op weg om deze doelstellingen samen met SCOPE 3.0, op korte termijn te realiseren.

ROC Aventus heeft al eerder besloten om SCOPE 3.0 nog effectiever in te zetten. Hiervoor is een koppeling ontworpen die volledige integratie met onderwijsinformatiesysteem nOISe mogelijk maakt. Dankzij een nieuwe financiële- en branchespecifieke constructie, is het nu voor onderwijsinstellingen niet alleen mogelijk, maar ook zeer aantrekkelijk om SCOPE 3.0 organisatiebreed in te zetten in het onderwijs.

Dankzij de goede samenwerking met ROC Aventus wordt de kennis van SCOPE marketing technology binnen het onderwijs - en met name binnen de ROC's - sterk vergroot. Als gevolg hiervan heeft SCOPE marketing technology haar branchespecifieke pakket voor het onderwijs nog beter op de wensen in de markt aan kunnen passen. SCOPE marketing technology richt zich op een aantal (deel)markten om zich hierin te specialiseren en haar klanten binnen deze markten zo goed mogelijk te bedienen conform hun exacte eisen en wensen.

Van links naar rechts: Jan Bartling (Manager stafdienst Informatisering autmatisering ROC Aventus), Pom Balledux (Account Director SCOPE marketing technology b.v.), John Calis (Commercieel directeur SCOPE marketing technology b.v.) en Heimen van Andel (Voorzitter college van bestuur ROC Aventus)

Klik hier voor een hoge resolutie foto.

Meer informatie:
SCOPE marketing technology: Michiel Wiegerinck, 023 5179216

----------
Unquote

Over SCOPE marketing technology
SCOPE marketing technology b.v. is een ervaren Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van e-CRM software. SCOPE bouwt en verkoopt al 20 jaar systemen voor een effectieve ondersteuning van de klantinteractie binnen marketing-, verkoop- en serviceprocessen. Ook verzorgen we de bijbehorende werkzaamheden op het vlak van consultancy, maatwerk, installatie en implementatie, opleidingen en support services. Vanuit Hoofddorp bedient SCOPE met ruim 50 medewerkers de Nederlandse markt. Het SCOPE CRM-systeem stelt relaties centraal en helpt bedrijven en instellingen bij een effectief en efficiënt relatiebeheer. Voor meer informatie zie www.scope.nl.

Over ROC Aventus
Als professioneel en maatschappelijk betrokken leerloopbaancentrum zorgt ROC Aventus er voor dat deelnemers in de regio in een krachtige leeromgeving zo aantrekkelijk mogelijk kunnen leren. Zij werken vraaggericht. Dit betekent dat het uitgaat van de talenten, competenties en wensen van de deelnemer. De deelnemer voert hierbij nadrukkelijk zelf de regie: hij maakt zijn persoonlijk ontwikkelingsplan voor zijn (leer)loopbaan. ROC Aventus ondersteunt hem daarbij. De beroepspraktijk vormt het uitgangspunt voor onze opleidingen. Er wordt zoveel mogelijk geleerd in en van de praktijk. Dat betekent leren en werken in reële praktijksituaties en in 'echte' werkomgevingen.

----------
© 2007 SCOPE marketing technology b.v. - Alle rechten voorbehouden