Ingezonden persbericht


CPSharing een feit

Nijkerk, 10 september 2007 CliënTel en Pridis CTP hebben bekendgemaakt dat beide bedrijven volledig zijn gefuseerd. Het nieuwe bedrijf heeft de naam CPSharing.

CliënTel werd in 1998 opgericht en heeft sindsdien een groot aantal klanten geadviseerd bij het optimaliseren van hun contactcenter of communicatieomgeving.

Pridis CTP werd in 1994 opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een succesvolle ontwikkelaar van communicatieoplossingen voor specifieke nichetoepassingen voor contactcenters en telefoonsystemen.

CPSharing is een onafhankelijke onderneming die zich richt op totale ondersteuning voor organisaties die voor hun dagelijkse activiteiten afhankelijk zijn van een probleemloze communicatie en betrouwbare informatie.

Dankzij de fusie is een zeer solide Professional Services Organisatie ontstaan. Met onze meer dan 30 adviseurs en specialisten beschikken we over een schat aan kennis en ervaring op zowel bedrijfskundig als technologisch gebied. Hiermee zijn we optimaal in staat onze klanten end-to-end te ondersteunen bij uitdagingen binnen hun bedrijfscommunicatieomgevingen en call centers , aldus Kees Heutink, CEO van CPSharing.

CPSharing brengt alle kennis op het gebied van bedrijfsprocessen en technologie onder één dak om organisaties optimale communicatie te bezorgen, vanaf intiële business propositie tot en met uiteindelijk resultaat.

De diensten die CPSharing biedt:


* knowhow om de behoeften op het gebied van (tele)business om te zetten in rendabele contactcenters en communicatieoplossingen;
* vaardigheden om nieuwe communicatiesystemen te integreren in bestaande IT-omgevingen;
* zakelijke en technologische expertise voor interim-management en ondersteunende functies;
* capaciteit voor wereldwijde 24/7 Managed Services in kritieke communicatieomgevingen;
* softwareontwikkeling voor communicatie- en informatietoepassingen op maat;
* nichetoepassingen voor contactcenters en bedrijfscommunicatie.