FELIZ, een nieuw idee, een nieuw magazine


GILZE, 20070910 -- Innerlijke rijkdom, genieten en inspiratie, daar staat FELIZ voor. Genieten van de schoonheid van het leven. Je niet richten op het `hebben' maar op het `zijn'. Inspiratie vinden in de wereld rondom jou én in jezelf. Vanuit deze visie is het nieuwe magazine van uitgeverij Cascade geboren: FELIZ, over de wereld & ik.

FELIZ richt zich op vrouwen die stevig in de wereld staan en voor wie ontwikkeling, verwondering en genieten sleutelwoorden zijn. Een nieuw idee, een nieuw magazine, vanaf 11 september 2007 verkrijgbaar in de Nederlandse winkel.

FELIZ sluit aan bij een veranderende wereld waarin innerlijke rijkdom een steeds belangrijkere plaats inneemt. Het `hebben' wordt ondergeschikt aan het `zijn' en dit brengt voor vrouwen een verandering in hun belangstellingssfeer met zich mee. De belangstelling voor nieuwe producten wordt belangstelling voor nieuwe zienswijzen, visies, een levenshouding. FELIZ zoekt elke keer weer naar de meest inspirerende, interessante en pure onderwerpen. Innerlijke verrijking, inspiratie, een gezonde geest in een gezond lichaam en genieten van het NU worden door FELIZ gebundeld in een stijlvol en kwalitatief magazine.

De eerste uitgave van FELIZ telt 114 pagina's en is nu voor slechts ¤ 2,95 verkrijgbaar (normale prijs ¤ 3,95). FELIZ verschijnt zes keer per jaar en is een uitgave van Uitgeverij Cascade uit Antwerpen. Deze uitgeverij, een dochteronderneming van mediaconcern Audax te Gilze, is bekend van tijdschriften als Primo TVgids, Eos, Psyche & Brein, Scientific American en de Vlaamse editie van Glossy.