Workshop KenTIC over het gemeentelijk Klant Contact Center


OUD-BEIJERLAND, 20070828 -- Op 13 september 2007 presenteert Communited de nieuwe versie van KenTIC, het digitale kenniscentrum voor gemeenten. KenTIC staat voor Kennisbank voor het Telefonisch Informatie Centrum. Door het systeem kan de dienstverlening van gemeenten sneller, meer gestructureerd en efficiënter verlopen.

Tijdens een workshop in AC Meeting Centre De Meern wordt het nieuwe KenTIC 2.0 gedemonstreerd. Tevens zal er die middag uitgebreid aandacht besteed worden aan de gemeentelijke dienstverlening in het algemeen. De nieuwste strategieën en mogelijkheden zullen hierbij de revue passeren, maar de nadruk ligt toch op het inrichten van een KCC. Mogelijke oplossingen, vragen, ontwikkelingen en organisatorische problemen of ideeën zullen behandeld worden. Bovendien wordt er veel reactie en input van de deelnemers verwacht.

Communited is ontwikkelaar van KenTIC, een totaaloplossing voor een gemeentelijk KCC. KenTIC kan als Kennisbank een belangrijke ondersteuning zijn van een gemeentelijk front- en backoffice. Het is ook inzetbaar als onderdeel van een complete midoffice-oplossing. KenTIC kan gekoppeld worden met andere systemen, zoals een zaken- en gegevensmagazijn en telefooncentrales. Bovendien voldoet het aan de door het ICTU vastgestelde standaarden, waardoor de implementatie heel gemakkelijk verloopt.

Over Communited

Communited is gevestigd in Oud-Beijerland, en gespecialiseerd in het digitaal beschikbaar maken van informatie via internet. Het ontwikkelen en implementeren van websites, digitale kennisbanken, online bestelsystemen en narrowcasting software behoort tot de werkzaamheden. Communited levert voornamelijk diensten, ook op consultancybasis. KenTIC is een zelfstandig product van Communited en wordt ingezet als oplossing voor het gemeentelijk KCC.

Meer informatie over deze workshop, of aanmelden? Neem contact op met Communited via 0186-640900, of kijk op www.kentic.info.