Ingezonden persbericht


|Persbericht           |
Datum
19 september
|Huurders kunnen (toekomstige) woonomgeving in Purmerend bekijken|
|op website                                                      |
|                                                                |
|Op de website van Wooncompagnie is - naast het volledige aanbod |
|van vrijgekomen huurwoningen - nu ook de omgeving te zien van   |
|vrije huurwoningen in Purmerend. Op een 360º rond te draaien    |
|panoramafoto en een plattegrond kunnen woningzoekenden alvast   |
|bekijken hoe de woning en de straat of wijk eruitzien, alsof ze |
|zelf door de straat lopen. De woningen en de panoramafoto's zijn|
|te bekijken op de website www.wooncompagnie.nl, link: actueel   |
|woningaanbod, Purmerend.                                        |
|                                                                |
|Van de vrije huurwoningen die vallen onder WoningNet - een      |
|overkoepelende bemiddelingsorganisatie die onder meer bemiddelt |
|in woningen in Amsterdam en Purmerend - is nu de woonomgeving in|
|beeld (panoramaview) te zien. Als woningzoekenden op            |
|www.wooncompagnie.nl (link woningaanbod, Purmerend) een woning  |
|aanklikken, vinden zij op de tabbladen 'Foto's' en 'Omgeving'   |
|rode icoontjes waarmee zij de omgeving van dichtbij kunnen      |
|bekijken, alsof ze in de buurt rondlopen.                       |
|                                                                |
|Reparatieverzoeken indienen                                     |
|Naast het woningaanbod en de omgeving bekijken, kunnen huurders |
|op de website van Wooncompagnie ook direct een reparatieverzoek |
|indienen. Wooncompagnie belt huurders binnen 24 uur na melding  |
|terug. Als huurders 's bijvoorbeeld avonds online een verzoek   |
|doen, worden zij de volgende werkdag gelijk teruggebeld. Hiermee|
|wil Wooncompagnie de klachtenafhandeling versnellen en          |
|verbeteren.                                                     |
|                                                                |
|Op de website van Wooncompagnie vinden huurders tevens alle     |
|actuele informatie over de huursector (bijvoorbeeld over de     |
|huurverhoging), nieuwbouwprojecten en alle folders (de          |
|zogenoemde Wegwijzers) voor huurders van Wooncompagnie.         |
|                                                                |
|Vragen                                                          |
|De vestiging van Wooncompagnie in Purmerend is actief in de     |
|gemeenten Purmerend, Beemster, Waterland, Zeevang, Edam-Volendam|
|en Schermer. Met vragen kunnen huurders terecht bij het         |
|Telefonisch Informatie Punt (0900 20 22 373, lokaal tarief).    |
|                                                                |
|                                                                |
|