Sanoma Uitgevers


Sanoma Uitgevers lanceert Styletoday.nl

Nog vóór de officiële lancering telt www.Styletoday.nl al duizenden bezoekers. Styletoday, het nieuwe online platform van Sanoma Uitgevers biedt een actuele mix van fashion, beauty, en lifestyle op hoogwaardig niveau.

Met Styletoday verwacht Sanoma Uitgevers een gat in de markt aan te boren. De verwachtingen zijn hooggespannen. âMet Styletoday willen we een krachtig merk lanceren, â aldus hoofdredacteur Marijn Luchtman. âNatuurlijk bestaan er al sites en platforms op dit gebied, maar die zijn meestal breder en erg redactioneel ingestoken. Wij kiezen voor een sterkere focus, een hogere positionering, een glossy uitstraling en de site zal voor 60% bestaan uit user generated content.â

Optimaal gebruik van de glossyâs

Styletoday wordt gelanceerd als een zelfstandig merk, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de marketingkracht van de glossy titels: Beau Monde, Celebrity, Cosmopolitan, Cosmopolitan Shopping, Grazia, Living, Marie Claire, MIND Magazine, Nouveau en Pink Ribbon.

De bezoeker bepaalt

De mening van de bezoekers vormt een belangrijk onderdeel van Styletoday. Zo kan de bezoeker een persoonlijk profiel aanmaken, waarmee een gedetailleerde profielendatabase wordt opgebouwd. Op termijn kan er een zeer specifiek bereik aangeboden worden aan de adverteerders. Bezoekers kunnen elk artikel raten, reageren op content, vragen stellen aan experts en binnenkort wordt er ook een cosmeticadatabase met previews van consumenten gelanceerd.

International topmodel lanceert Styletoday.nl

Donderdag 20 september lanceert internationaal topmodel Anne-Marie van Dijk Styletoday.nl officieel in de Amsterdamse Cineac.

Voor meer informatie over samenwerkingsmogelijkheden en tarieven: www.theglossyworld.com

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers B.V. is met ruim 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 125 websites dé grootste multimediale uitgever in Nederland. In het jaar 2006 haalde Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen â Sanoma Magazines Netherlands â een omzet van 531 miljoen euro. In Hoofddorp werken 1173 medewerkers op zowel de redacties als de ondersteunende afdelingen. De dochterondernemingen Sanoma Menâs Magazines, Jonge Gezinnen bv, ilse media groep voegen nog eens een kleine 800 medewerkers aan het totale personeelsbestand toe.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in dertien landen een van de groote publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met (