Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Yahoo! start samenwerking met De Betere Wereld.

Amsterdam, 20 september 2007 - Yahoo! streeft ernaar eind 2007 helemaal klimaatneutraal te zijn, een mooie uitdaging. De groene Yahoo! initiatieven zullen worden uitgelicht in de komende uitgaven van "de Betere Wereld". In deze tabloidkrant worden consumenten aangezet tot een verantwoorde lifestyle. Dit gebeurt op een uitsluitend positieve manier zonder opgeheven vinger.

De Betere Wereld zal op allerlei relevante posities vermeldingen en banners krijgen in het Nederlandse Yahoo! netwerk.

Yahoo! is strategische partner van grote waarde met wereldwijd meer dan 500 miljoen gebruikers.

Uitgever van de Betere Wereld -Almar Fernhout: "Door de samenwerking met Yahoo! hebben we een partner gevonden die onze boodschap onder een zeer grote doelgroep kan helpen communiceren, waardoor het aantal online bezoekers op www.debeterewereld.nl naar verwachting explosief zal stijgen. Goed voor de adverteerders en voor ons. Op onze eigen page die we hebben binnen het Yahoo! netwerk informeren we de consument over wat er momenteel gaande is op 'groen' gebied.

Verder zal in de komende uitgave van de Betere Wereld Yahoo! prominent aanwezig zijn met haar Green Center, dit is een portal voor milieuvriendelijk vervoer. In deze portal zijn allerlei initiatieven te vinden die helpen bijdragen aan een betere milieu. Zo is o.a. te lezen dat Yahoo! de stad New York een aantal hybride taxi's heeft geschonken om bewoners en toeristen te attenderen op het klimaat-vraagstuk.


- einde persbericht-

----------
Noot voor de redactie (