Danka verbetert digitale beeldvormingdiensten met de "Mobile Workforce Solution" van Astea

20/09/2007 00:11



PR Newswire



HORSHAM, Pennsylvania, September 19 /PRNewswire/ --

- Nu wordt "FieldCentrix Solution" gebruikt om klantenservice te verbeteren terwijl ook de productiviteit van de technicus buitendienst wordt verbeterd

Astea International Inc. (Nasdaq: ATEA), de leider in het bieden van "lifecycle management" oplossingen kondigde vandaag aan dat Danka Business Systems PLC (Nasdaq: DANKY), één van de grootste onafhankelijke aanbieders van zakelijke beeldvormingsystemen en diensten, recentelijk de nationale plaatsing van de "FieldCentrix Mobility" oplossing ter ondersteuning van haar groeiende klantenkring heeft afgerond.

Danka, gevestigd in St. Petersburg, Florida, heeft recentelijk Danka ESP, haar versie van de oplossing van Astea, gelanceerd om meer dan 1.000 technici buitendienst te ondersteunen. Het uitgebreide klantenserviceteam van Danka doen hun voordeel met het unieke vermogen van Astea om alle aspecten van afgelegen veldactiviteiten te integreren met zakelijke
kernondersteuningtoepassingen, waardoor kosten bespaard worden, de werkstroom van de technicus vereenvoudigd wordt en het niveau van de dienstverlening wordt verbeterd.

Astea ondersteunt werelds grootste fabrikanten,
dienstverleningsorganisaties, wiens klanten vaak specifieke en gevarieerde verwachtingen hebben met betrekking tot dienstverlening en productieve tijd, net zoals Danka.

Danka heeft de (bijna) dagelijkse handmatige en overbodige activiteiten van de technicus buitendienst geschrapt, van het bijwerken van klantenactiviteiten tot het vastleggen en bijhouden van voorraad. Door de brede kennis van Astea van de dienstverleningsindustrie te gebruiken als hefboom en door toepassing van de ingebouwde "best practice" van de software is Danka thans efficiënter in staat om de reeks van diensten te coördineren en te leveren en om klanttevredenheid te bevorderen.

"Het doel van Danka's dienstverleningsorganisatie is om de hoogste klanttevredenheid te bereiken," zei Michael Calcinari, vice-president van Service Planning and Support van Danka. "Astea helpt Danka om dit doel te bereiken door onze technische buitendienst te voorzien van real time informatie zodat iedere interactie effectief is, en doet dit tegen lage operationele kosten."

Het Danka team heeft verschillende dienstverleningsoplossingen voor de buitendienst geëvalueerd en heeft Astea geselecteerd op grond van drie bepalende redenen:


-- haar mobiele zakelijke capaciteiten

-- haar flexibele, krachtige platform

-- het gemak waarmee zij in grote organisaties, voor teamleden met verschillende niveaus van technische bekwaamheid, implementeert

De klanten van Astea benutten hun serviceactiviteiten volledig; met een real-time, volledig beeld van de informatie van klanten kunnen bedrijven zoals Danka de meest complete klantenservice efficiënt verlenen.

"Bedrijven die vooruit kijken, omarmen dienstverlening als iets dat hen van de competitie onderscheidt, waarmee het niveau van het aantal "blijvende" klanten geholpen wordt doordat het niveau van de klanttevredenheid bevorderd wordt," zei Zack Bergreen, CEO en voorzitter van Astea. "Wij zijn opgetogen om met Danka te werken zodat de prestatie van haar dienstverlening wordt bevorderd."

Astea helpt bedrijven wereldwijd om de hoogste niveaus van klanttevredenheid te bereiken door snellere reactietijd en proactieve communicatie, waardoor een naadloze, consistente en bijzonder verpersoonlijkte ervaring wordt gecreëerd. Het bedrijf kan bereikt worden via telefoonnummer +1-215-682-2500.

Informatie over Danka
Danka (Nasdaq: DANKY) levert waarde aan haar klanten door haar technische deskundigheid en professionele diensten te gebruiken om effectieve document informatieoplossingen te implementeren. Als één van de grootste onafhankelijke leverancier van zakelijke beeldvormingsystemen en aanverwante diensten maakt het bedrijf een keuze, gemak en continuïteit mogelijk. De visie van Danka is om klanten in staat te stellen om volledig het samenkomen van beeld- en documenttechnologieën te benutten. Deze aanpak zal haar relatie met de klanten versterken en haar strategische waarde uitbreiden. Voor meer informatie wordt verwezen naar de website: www.danka.com.

Danka is een geregistreerd handelsmerk van Danka Business Systems PLC. Alle andere handelsmerken behoren aan de respectievelijke eigenaars in eigendom toe.

Informatie over Astea International
Astea International (Nasdaq: ATEA) is een wereldwijde leverancier van software voor service management dat zich richt op de unieke behoeften van bedrijven die kapitaalgoederen missie kritieke bedrijfsmiddelen en menselijk kapitaal beheren. Met de verkrijging van FieldCentrix, vult ze haar bestaande portfolio aan met toonaangevende mobiele uitvoerende oplossingen voor de buitendienst. Astea helpt bedrijven wereldwijd om nog hogere niveaus van klanttevredenheid te bereiken door een snellere reactietijd en proactieve communicatie, waardoor een naadloze, consistente en bijzonder verpersoonlijkte ervaring wordt gecreëerd. Sinds de oprichting in 1979 heeft Astea wereldwijd licenties voor haar applicaties verkocht aan bedrijven in velerlei sectoren, waaronder informatietechnologie, telecommunicatie, instrumenten en regelaars, bedrijfssystemen, HVAC, gokken/vrijetijd, industriële installatie en medische apparatuur.

www.astea.com. Service Smart. Enterprise Proven.

Astea International Inc. Astea en Astea Alliance zijn handelsmerken van Astea International Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen in dit bericht zijn handelsmerken van de respectievelijke eigenaars.

Website: http://www.astea.com
http://www.danka.com

Debbie Geiger, vice-president van Marketing, Astea International Inc., +1-215-682-2500, dgeiger@astea.com