SNT Groep NV



SNT en AcceptEmail werken samen

Digitale acceptgiro¿s voor de consument

Zoetermeer, 20 september 2007 ¿ SNT, expert in klantcontacten, gaat samenwerken met AcceptEmail, leverancier van een digitale betaaloplossingen. Door deze samenwerking wordt SNT een van de eerste facilitaire contactcenters die namens haar klanten digitale acceptgiro¿s gaat versturen aan de consument.

Volgens Jac Vermeer, directeur SNT, is deze dienst een logische uitbreiding van SNT¿s aanbod: ¿AcceptEmail is de digitale vorm van de acceptgiro, die via het e-mailkanaal naar de consument wordt gestuurd. We merken overduidelijk dat er een grote behoefte bij onze klanten is als het gaat om elektronisch factureren van bedrijven naar consumenten. SNT kan door het gebruik van AcceptEmail tijdens het telefoongesprek de transactie al rond maken.¿

Logische opvolger
Jef Keijzer, sales director van AcceptEmail, voegt hieraan toe: ¿AcceptEmail is de logische opvolger van de aloude acceptgiro. AcceptEmail maakt gebruikt van de inmiddels vertrouwde omgeving van het internetbankieren en biedt een iDEAL-transactie. SNT verricht voor haar klanten een groot aantal verkooptransacties tijdens in- en outbound telefoongesprekken. Door het gebruik van AcceptEmail kan SNT de transactie van begin tot eind voltooien. Dit is voor veel klanten van grote toegevoegde waarde. We zijn dan ook verheugd dat SNT voor AcceptEmail kiest.¿

Over AcceptEmail
AcceptEmail is opgericht in 2006 en gevestigd in Amsterdam. AcceptEmail maakt het mogelijk om via email een factuur te versturen. De consument kan direct na opening van de email met de factuur, betalen vanuit zijn eigen internet-bankieromgeving (iDEAL). AcceptEmail is geschikt voor iedere organisatie die een betaalverzoek doet aan particulieren, en daarbij via de kanalen internet en contactcenter meerdere mogelijkheden wil bieden om te betalen. Voor meer informatie: www.acceptemail.com

Over SNT
SNT is het langst bestaande contactcenter in Nederland en de grootste dienstverlener voor de afhandeling van multichannel-klantcontacten. SNT werkt voor grote verzekeringsmaatschappijen, diverse A-consumentenmerken, banken, IT-bedrijven, telecommaatschappijen en internetserviceproviders. SNT wordt regelmatig ingeschakeld voor overheidscampagnes en gemeentelijke projecten. SNT heeft de langste geschiedenis met CRM in Nederland en heeft jarenlange kennis over en ervaring opgebouwd met klantinteractie (-processen). Deze kennis ligt geborgd in de SNT-organisatie en de werkprocessen die SNT hanteert. Meer informatie is te vinden op www.snt.nl.

In de customer contactcenters van SNT worden klantcontacten via telefoon, e-mail of internet 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, geïntegreerd afgehandeld. Meer dan 3000 medewerkers van SNT beantwoorden vragen, geven informatie en verrichten transacties.