Lost Boys en GX starten strategische samenwerking

25/09/2007 11:05



GX Creative Online Development



Lost Boys en GX starten strategische samenwerking

Topspeler in digitale media wordt implementatiepartner voor GX WebManager

Nijmegen/Amsterdam, 25 september 2007 - Lost Boys, bureau voor digitale marketing en technologie, wordt implementatiepartner van GX, de grootste onafhankelijke leverancier in Nederland van web content management.

Beide partijen kennen elkaar al geruime tijd vanuit gezamenlijke projecten bij klanten, maar hebben nu een overeenkomst gesloten waarmee de samenwerking officieel wordt. Lost Boys gaat implementaties en beheer verzorgen van het leidende product voor web content management GX WebManager. Zowel Lost Boys als GX benadrukken het strategische belang van de samenwerking.

Rolf Diepeveen, Director Marketing & Alliances van GX: "Lost Boys is een autoriteit op het gebied van marketing en interactie via het online kanaal en levert daarnaast ook nog eens technische expertise van hoog niveau. Die combinatie maakt van Lost Boys een uitstekende implementatiepartner waar de gebruikers van ons product GX WebManager veel profijt van zullen hebben".

David Vink, CEO van Lost Boys: "GX heeft de afgelopen jaren een verbazingwekkende groei doorgemaakt en steeds meer grote organisaties kiezen voor GX WebManager. Bij Lost Boys weten wij als geen ander dat de dynamiek van het web enorm is. GX levert een product voor web content management dat extreme flexibiliteit biedt op een stabiel en open Java platform."

GX WebManager biedt implementatiepartners de unieke mogelijkheid om zelf, onafhankelijk van GX, componenten te bouwen voor klanten en deze runtime aan een bestaande website toe te voegen. Zo kan voortdurend ingespeeld worden op nieuwe wensen en hoge verwachtingen van de moderne consumenten in het online kanaal.

Over GX:
GX is een succesvol webtechnologiebedrijf en de grootste onafhankelijke leverancier in Nederland van producten en oplossingen voor web content management. Met behulp van het product GX WebManager worden voor klanten innovatieve en betrouwbare oplossingen gebouwd door GX en GX partners, uiteenlopend van moderne informatieve websites tot krachtige oplossingen voor online sales & marketing in complexe organisaties. De visie van GX is dat een steeds groter wordend deel van de bedrijfsprocessen plaatsvindt vanuit het online kanaal naar binnen toe. GX WebManager is speciaal ontwikkeld voor dergelijke 'outside in' processen. Een robuust en flexibel platform gebaseerd op open standaarden en met een op componenten gebaseerde architectuur. GX WebManager wordt gebruikt door middelgrote en grote organisaties in uiteenlopende sectoren en klanten van naam zoals KPN, Menzis, Reed Business, SNS, Connexxion, Ajax, PSV, Unicef, Gemeente Eindhoven, Gemeente Amstelveen, Asics, Planet Internet, DaimlerChrysler, Weekblad Persgroep, IDG, Nationale Postcode Loterij, KNVB en vele andere. De klanten van deze organisaties beschouwt GX ook als klanten van GX; moderne consumenten die zich bewegen in een digitale wereld zonder grenzen. Die klanten tevreden stellen is het doel. Dat verklaart Outside in en onderscheidt GX WebManager in de markt. Bezoek ook www.gx.nl.

Over Lost Boys:
Lost Boys is één van de meest toonaangevende dienstverleners op het gebied van digitale media. Lost Boys biedt een combinatie van strategie, design, technische ontwikkeling, implementatie, applicatiemanagement en hosting van internet- en mobiele oplossingen. De in Amsterdam gevestigde onderneming is onderdeel van LBi met een beursnotering aan de Stockholm Stock Exchange en Euronext Amsterdam. Lost Boys is met 600 medewerkers vertegenwoordigd in 7 landen, zowel in Europa als de Verenigde Staten. In Nederland zijn 150 medewerkers werkzaam. www.lostboys.nl





http://www.gx.nl