Ingezonden persbericht


NEC Philips introduceert de nieuwe Business ConneCT 3.0

Met deze alles-in-één communicatieoplossing wordt multitasking kinderspel

Hilversum, 25 september 2007 - NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) introduceert vandaag een nieuwe versie van zijn Business ConneCT suite voor iS3000, 2000 IPS en UNIVERGE SV7000 communicatiesystemen. Met functies zoals desktoptelefoon, uitgebreide telefoongids, pc-gebaseerde operator, een contactcenter, geïntegreerde voicemail en aanwezigheidsmanagement, verbetert Business ConneCT 3.0 het contact met klanten en vergroot het de bereikbaarheid van medewerkers.

Flexibiliteit door van gebruikersrol te wisselen

Business ConneCT groepeert functies in gebruikersrollen die overeenkomen met de rollen die kantoormedewerkers innemen tijdens hun dagelijkse communicatie: operator, medewerker of contactcenter agent en de ondersteunende rollen van supervisor en beheerder. Business ConneCT stelt medewerkers in staat verschillende gebruikersrollen aan te nemen en hier moeiteloos tussen te kunnen schakelen. Dit maakt het mogelijk om een flexibele organisatie te creëren waarin medewerkers inspringen als extra operator of contactcenter medewerker om oproepen af te handelen tijdens de piekuren.

"Met geïntegreerde functies voor medewerker, contactcenter agent en operator garandeert Business ConneCT dat elke klantenoproep bij de juiste persoon terechtkomt; de eerste keer en altijd," aldus Peter Grothauzen, Product Marketing Manager bij NEC Philips Unified Solutions. "Elke medewerker, waar hij of zij zich ook bevindt, kan optreden als operator of virtuele contactcenter medewerker en tegelijk aan zijn of haar andere taken verder werken."

Business ConneCT geeft medewerkers controle over de manier en het tijdstip waarop ze worden gecontacteerd, op kantoor, thuis of onderweg. Op die manier kunnen operators, contactcenter agenten en andere medewerkers hun verantwoordelijkheden combineren en uitwisselen om zo een efficiënte workflow te creëren.

Business ConneCT 3.0 is nu verkrijgbaar op NEC Philips' iS3000, 2000 IPS en SV7000 platforms, en ondersteunt zowel IP als TDM verbindingen. De applicatie is eenvoudig en rendabel inzetbaar. De drie gebruiksgroepen - medewerker, operator en contactcenter agent- gebruiken één server, één database, één installatiepunt en één gebruikersinterface.

Over NEC Philips Unified Solutions

NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) is een toonaangevende leverancier van bedrijfscommunicatieoplossingen voor alle types en omvang van bedrijven. Opgericht in 2006 als resultaat van een Joint Venture van NEC Corporation en Royal Philips Electronics, heeft het bedrijf meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van bedrijfscommunicatiesystemen, applicaties, netwerken en diensten aan klanten over de hele wereld. Via een wereldwijd netwerk van verkooporganisaties, distributeurs en VARs verleent NEC Philips diensten aan haar klanten. NEC Philips koestert een bedrijfscultuur waarbij toewijding aan klanten, flexibiliteit en deskundigheid centraal staan. Voor meer informatie www.nec-philips.com

###

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Marlous Westra

Text 100 Public Relations

Tel. +31 (0)20 530 43 43

E-mail: marlous.westra@text100.nl
Als u liever geen e-mails meer ontvangt van Text 100 Public Relations, laat ons dat dan weten door hier te klikken.Text 100 Public Relations, Van Diemenstraat 164-166, Amsterdam, NH 1013 CN Netherlands