Roosdorp Opticiens: Reclame die écht is


ZWOLLE, 20070911 -- Dinsdag 25 september start de nieuwe reclamecampagne van Roosdorp Opticiens. Trouwe klanten zijn te zien in de bushokjes van Zwolle, in de Stentor en op de nieuwe website www.roosdorp.nl. Echte mensen met hun eigen bril op de foto.

De optiekzaak koos er bewust voor om klanten op de foto te zetten. `We wilden iets doen wat echt is,' zegt Robert Smit, eigenaar van de winkel. `Veel reclame is tegenwoordig nep. En dat terwijl een tevreden, trouwe klant veel meer zegt dan een ingehuurd model. De mensen die je op onze reclame-uitingen ziet, dragen die bril met veel trots in het echt.'

32 jaar klant
De reclamecampagne is te zien in de hele regio Zwolle (verspreidingsgebied `De Stentor'). Klanten die meedoen zijn o.a. Marcel Stomp (`Regionale Koning van de salsa'), Bert Vrieling (`Godfather' van de Zwolse Popmuziek) en Geeske Dijk. Geeske is inmiddels 32 jaar klant bij Roosdorp Opticiens. De optiekzaak zelf bestaat sinds 1928.

Roosdorp kijkt mee
`Roosdorp kijkt mee,' is de nieuwe slogan van de optiekzaak. Volgens Smit is het erg belangrijk dat een opticien echt meekijkt met de klant. Niet alleen moeten de glazen optimaal worden afgestemd op de ogen, ook is het van belang dat de bril past bij iemands karakter. Iets wat volgens hem vaak verkeerd gaat: `Je ziet zo veel foute of nietszeggende brillen. In onze winkel hebben we meer dan 2000 designmonturen in verschillende maten en kleuren op voorraad. Hieruit zoeken we die ene bril die precies voor dat unieke gezicht gemaakt lijkt.'

Kijk op: www.roosdorp.nl





Ingezonden persbericht