Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Innovative lifestyle magazine groeit op: nieuwe vormgeving, meer pagina s

Bright magazine is vernieuwd: groter én uitgebreider

AMSTERDAM 1 OKTOBER 2007 - Bright magazine, het eerste en snelstgroeiende magazine over digital lifestyle, technology & design is vernieuwd. Vanaf vrijdag 5 oktober is is de vormgeving vernieuwd, het compacte formaat iets vergroot én het aantal pagina s met 16 uitgebreid. Bright 18 ligt vanaf 5 oktober in ruim 3200 winkels in Nederland en België.

Bright richt zich primair op 25+ innovators: mannen en vrouwen met een digitale levensstijl en een 'taste for technology'. Bright gaat over internet, electronica, gear, gadgets en auto's, maar zoekt ook de tech-factor in design, media, wetenschap, architectuur en zelfs mode. Bright werd op 2 februari 2005 als magazine gelanceerd door uitgeverij TechMedia in Amsterdam.

Redesign van hele merk Bright
Na 2,5 jaar en 17 uitgaven is het compacte magazine opgefrist. Met een Spaans team van art directors, Luis Mendo en Dani Montesinos, wordt een restyling van het hele merk doorgevoerd. Bright 18 die deze week verschijnt, is daarvan het eerste resultaat. De andere Bright media volgen later dit jaar.

Bright is in twee jaar uitgegroeid tot een crossmedia-merk bestaande uit Bright magazine, weblog Bright.nl, videokanaal Bright.tv en het event BrightLive dat op 30 november en 1 december in de Amsterdamse Westergasfabriek plaatsvindt. Afgelopen jaar hebben investeerders Annemarie van Gaal en Van den Ende & Deitmers een belang in Bright genomen. Bright-uitgever Oscar Kneppers ontving deze zomer de Dolf van den Brink-prijs voor innovatief uitgeverschap.

Bright 18 ligt vanaf vrijdag 5 oktober voor de restylingsprijs van ¬2,99 in kiosken, boekhandels en de grotere supermarkten in Nederland en Vlaanderen. Meer over Bright op www.bright.nl/.

--------------------------


Ingezonden persbericht