Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwegein, 8 oktober 2007

Traditionele manager moet wakker worden geschud

Voor veel managers staat vereniging van de virtuele en fysieke wereld ver af van de dagelijkse realiteit. Toch staat dit scenario door Web 2.0 aan de voordeur van iedere organisatie. De traditionele manager moet beseffen dat de tijd dat bedrijven de touwtjes in handen hadden bijna voorbij is. De consument neemt de macht over via het internet en het is tijd voor de manager om wakker te worden . Bedrijven moeten dus sneller naar de markt gaan met hun diensten en producten.

Dit stelt Tony Bosma van Ordina in zijn bijdrage aan het boek Internet 2.0, bekijk het! van het lectoraat Digital World van Hogeschool INHOLLAND Rotterdam. Ordina heeft naast een sponsorbijdrage verscheidene artikelen geleverd voor dit boek. Het boek brengt artikelen en onderzoeksresultaten bij elkaar over de invloed van het internet op het dagelijks werk en leven. De artikelen zijn geschreven door onderzoekers van INHOLLAND en Ordina-experts.

Frans van der Reep, lector Digital World, vroeg Ordina om mee te werken aan dit boek vanwege zijn positieve ervaringen met het bedrijf. Ordina heeft een bijzondere visie op de dienstverlening aan klanten en het besturen van een organisatie , aldus Van der Reep. Het lectoraat Digital World is ingesteld omdat internet voor fundamentele veranderingen zorgt binnen bedrijven en instellingen.

Het boek Internet 2.0, bekijk het! wordt op dinsdag 9 oktober gepresenteerd tijdens een seminar bij INHOLLAND in Rotterdam.

Over Ordina
Ordina werkt met circa 5.500 medewerkers binnen de Nederlandse en Belgische markt aan de verbetering van bedrijfsprocessen. Wij doen dit door te adviseren, ondersteunende applicaties te ontwikkelen of door complete processen, inclusief ICT, over te nemen. Ordina N.V. is opgericht in 1973 en het aandeel is genoteerd aan Euronext Amsterdam en maakt onderdeel uit van de Midkap Index.