Ingezonden persbericht


Persbericht

Leenart & Heemskerk neemt Jansen Venneboer over

Nieuwegein, 9 oktober 2007. Het facilitaire contact center Leenart & Heemskerk neemt branchegenoot Jansen Venneboer per direct over. De dienstverlening van beide bedrijven sluit goed op elkaar aan: Leenart & Heemskerk is traditioneel sterk in in- en outbound sales, terwijl Jansen Venneboer specialist is in inbound klantenservice.

Leenart & Heemskerk geeft haar ambitie om tot de top van de facilitaire contact center branche in Nederland te gaan behoren gestalte met de fusie met Jansen Venneboer Contact Centers uit Haarlem. Dit contact center, met 150 werknemers, is vooral actief in de financiële dienstverlening en in de wereld van de media en dan met name op het gebied van inbound klantenservice.

Hoewel de naam Jansen Venneboer verdwijnt en de formele leiding van het bedrijf in handen komt van Robbert Heemskerk en René Oldenbeuving, verandert er verder nog niet veel. Het Haarlemse contact center gaat opereren als de inbound/customer services vestiging van Leenart & Heemskerk. In totaal telt Leenart & Heemskerk nu 11 vestigingen verspreid over Nederland.

Financieel directeur René Oldenbeuving van Leenart & Heemskerk is erg te spreken over het samengaan van de twee facilitaire contact centers: "Jansen Venneboer heeft een uiterst solide reputatie en opereert complementair aan ons. Richting onze opdrachtgevers kunnen we nu een nóg bredere dienstverlening bieden."