Nuance Communications kiest voor Nexidia voor Care Analytics Solutions

22/10/2007 14:27



PR Newswire



BURLINGTON, Massachusetts en ATLANTA, October 22 /PRNewswire/ --
- Nuance en partner Nexidia staan op het punt om bedrijven een volledige kijk te geven op de aanroeper-ervaring

Nuance Communications, Inc (Nasdaq: NUAN), een vooraanstaand leverancier van spraak- en beeldoplossingen en Nexidia, een belangrijk leverancier van spraakanalytische oplossingen, kondigden hun partnerschap aan om de fonetische zoek- en analysecapaciteiten van Nexidia in de nieuw gelanceerde Nuance(R) Care Analystics aanbiedingen te integreren (zie verder de verwante aankondiging van vandaag).

Door integratie van Nexidia's technologie in zijn brede
analyseoplossingen, zal Nuance contact centers in staat stellen om waardevolle inzichten te winnen uit de huidige opgenomen klantinteracties door grote aantallen van klantoproepen te organiseren, gebaseerd op klantpoging en -gedrag. Deze inzichten zullen worden gebruikt om de stem van de beller op te nemen in de Nuance Care Analystics-aanbiedingen zoals Automatiseringsanalyse, Tevredenheidsinzicht, Inkomstenanalyse of Stemstrategie.

Nuance koos om samen te gaan met Nexidia na een gedetailleerde evaluatie van audio-onderzoek, analysetechnologieën en een grondig onderzoek van verschillende spraakanalyse-leveranciers. "We waren erg onder de indruk van Nexidia's fonetische benadering van de spraakanalyse," verklaarde Lynda Kate Smith, Vicepresident en Algemeen Directeur van de Care ondernemingsunit van Nuance. "Nexidia bood belangrijke voordelen zoals snelheid, schaalbaarheid en de flexibiliteit om zich aan te passen aan een variëteit van klantbehoeften. Zijn antecedenten van continue technologie vernieuwing,
spraakwetenschappelijke ervaring en klantensucces, bracht Nuance ertoe om Nexidia te selecteren als integraal deel van de oplossing Nuance Care Analytics."

"Besluitvorming op basis van analyse en gegevens worden nu snel absolute vereisten voor bedrijven om het van de concurrentie te halen," zei John Willcutts, President en Hoofddirecteur van Nexidia. "Nuance bouwt aan zijn leidende rol in contactcentrumtechnoligieën met zijn visie om bedrijven te helpen een holistische visie te verkrijgen van klantinteracties. We zijn erg tevreden met onze sleutelrol om die visie te leveren."

Over Nexidia
Nexidia is de marktleider voor hoog-schaalbare en precieze, rijkelijke mediazoek- en spraakanalysesoftware. Door audio- en videogegevens om te vormen in zakenintelligentie, staat Nexidia toe dat zowel overheids- als commerciële ondernemingen, in industrieën zoals de gezondheidszorg, de verzekeringen, financiële diensten, technologie, media-creatie en
-toevoeging, telecommunicatie en uitbesteding, om niet-ontgonnen informatie te optimaliseren die vroeger geblokkeerd zat in audio-video inhoud. Gebaseerd op jarenlang onderzoek en ontwikkeling, is de fonetische engine van Nexidia de enige technologie die de gebruiker toelaat om te zoeken op eigennamen, plaatsen, industriële termen en jargon zonder uitgebreide training en onhandelbare woordenboeken. Het proces is aanpasbaar aan een gamma van audio-analyses en is een uitblinker over het ganse spectrum van audiokwaliteit. Voor meer informatie, raadpleeg www.nexidia.com.

Over Nuance Communications, Inc.
Nuance (Nasdaq: NUAN) is een vooraanstaand leverancier van spraak- en beeldoplossingen voor ondernemingen en klanten over gans de wereld. Zijn technologieën, toepassingen en diensten maken de gebruikerservaring meer overtuigend door de transformatie van de manier waarop mensen in wisselwerking staan met informatie en hoe ze documenten maken, delen en gebruiken. Alle dagen ervaren miljoenen gebruikers en duizenden ondernemingen de bewezen toepassingen van Nuance. Voor meer informatie, raadpleeg www.nuance.com.

Nuance en het Nuance logo zijn handelsmerken of gedeponeerde merken van Nuance Communications, Inc. of zijn filialen in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere productnamen of bedrijfsnamen kunnen de handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.

Website: http://www.nuance.com
http://www.nexidia.com

Anna Convery van Nexidia, +1-404-495-7222, aconvery@nexidia.com; of Kristen Wylie van Nuance Communications, Inc., +1-617-779-1806, Kristen.wylie@nuance.com