Nuance Communications kiest voor Nexidia voor Care Analytics Solutions
22/10/2007 14:27
PR Newswire
BURLINGTON, Massachusetts en ATLANTA, October 22 /PRNewswire/ --
- Nuance en partner Nexidia staan op het punt om bedrijven een volledige
kijk te geven op de aanroeper-ervaring
Nuance Communications, Inc (Nasdaq: NUAN), een vooraanstaand leverancier
van spraak- en beeldoplossingen en Nexidia, een belangrijk leverancier van
spraakanalytische oplossingen, kondigden hun partnerschap aan om de
fonetische zoek- en analysecapaciteiten van Nexidia in de nieuw gelanceerde
Nuance(R) Care Analystics aanbiedingen te integreren (zie verder de verwante
aankondiging van vandaag).
Door integratie van Nexidia's technologie in zijn brede
analyseoplossingen, zal Nuance contact centers in staat stellen om
waardevolle inzichten te winnen uit de huidige opgenomen klantinteracties
door grote aantallen van klantoproepen te organiseren, gebaseerd op
klantpoging en -gedrag. Deze inzichten zullen worden gebruikt om de stem van
de beller op te nemen in de Nuance Care Analystics-aanbiedingen zoals
Automatiseringsanalyse, Tevredenheidsinzicht, Inkomstenanalyse of
Stemstrategie.
Nuance koos om samen te gaan met Nexidia na een gedetailleerde evaluatie
van audio-onderzoek, analysetechnologieën en een grondig onderzoek van
verschillende spraakanalyse-leveranciers. "We waren erg onder de indruk van
Nexidia's fonetische benadering van de spraakanalyse," verklaarde Lynda Kate
Smith, Vicepresident en Algemeen Directeur van de Care ondernemingsunit van
Nuance. "Nexidia bood belangrijke voordelen zoals snelheid, schaalbaarheid en
de flexibiliteit om zich aan te passen aan een variëteit van klantbehoeften.
Zijn antecedenten van continue technologie vernieuwing,
spraakwetenschappelijke ervaring en klantensucces, bracht Nuance ertoe om
Nexidia te selecteren als integraal deel van de oplossing Nuance Care
Analytics."
"Besluitvorming op basis van analyse en gegevens worden nu snel absolute
vereisten voor bedrijven om het van de concurrentie te halen," zei John
Willcutts, President en Hoofddirecteur van Nexidia. "Nuance bouwt aan zijn
leidende rol in contactcentrumtechnoligieën met zijn visie om bedrijven te
helpen een holistische visie te verkrijgen van klantinteracties. We zijn erg
tevreden met onze sleutelrol om die visie te leveren."
Over Nexidia
Nexidia is de marktleider voor hoog-schaalbare en precieze, rijkelijke
mediazoek- en spraakanalysesoftware. Door audio- en videogegevens om te
vormen in zakenintelligentie, staat Nexidia toe dat zowel overheids- als
commerciële ondernemingen, in industrieën zoals de gezondheidszorg, de
verzekeringen, financiële diensten, technologie, media-creatie en
-toevoeging, telecommunicatie en uitbesteding, om niet-ontgonnen informatie
te optimaliseren die vroeger geblokkeerd zat in audio-video inhoud. Gebaseerd
op jarenlang onderzoek en ontwikkeling, is de fonetische engine van Nexidia
de enige technologie die de gebruiker toelaat om te zoeken op eigennamen,
plaatsen, industriële termen en jargon zonder uitgebreide training en
onhandelbare woordenboeken. Het proces is aanpasbaar aan een gamma van
audio-analyses en is een uitblinker over het ganse spectrum van
audiokwaliteit. Voor meer informatie, raadpleeg www.nexidia.com.
Over Nuance Communications, Inc.
Nuance (Nasdaq: NUAN) is een vooraanstaand leverancier van spraak- en
beeldoplossingen voor ondernemingen en klanten over gans de wereld. Zijn
technologieën, toepassingen en diensten maken de gebruikerservaring meer
overtuigend door de transformatie van de manier waarop mensen in
wisselwerking staan met informatie en hoe ze documenten maken, delen en
gebruiken. Alle dagen ervaren miljoenen gebruikers en duizenden ondernemingen
de bewezen toepassingen van Nuance. Voor meer informatie, raadpleeg
www.nuance.com.
Nuance en het Nuance logo zijn handelsmerken of gedeponeerde merken van
Nuance Communications, Inc. of zijn filialen in de Verenigde Staten en/of
andere landen. Alle andere productnamen of bedrijfsnamen kunnen de
handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.
Website: http://www.nuance.com
http://www.nexidia.com
Anna Convery van Nexidia, +1-404-495-7222, aconvery@nexidia.com; of Kristen Wylie van Nuance Communications, Inc., +1-617-779-1806, Kristen.wylie@nuance.com