Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam, 22 oktober 2007

FrontRange Solutions lanceert GoldMine Premium Edition

Op donderdag 18 oktober presenteerde FrontRange Solutions samen met de Nederlandse reseller SyncForce Solutions tijdens de GoldMine klantendag in de Amsterdam ArenA een nieuwe versie van GoldMine: de Premium Edition. GoldMine is een CRM-pakket waarmee klanten op efficiënte wijze klantinformatie kunnen verzamelen en de hele klanthistorie kunnen vastleggen. De GoldMine Premium Edition is een volledig geïntegreerde CRM-oplossing voor middelgrote tot grote organisaties. Afdelingen sales, marketing en support krijgen met GoldMine Premium Edition een compleet platform voor sales force automation, direct marketing, customer service en CRM.

"FrontRange bouwt met GoldMine Premium voort op het succes van de bestaande GoldMine-producten, waarvan er wereldwijd al meer dan 130.000 zijn verkocht", vertelt Cees Broer, sales manager Benelux van FrontRange Solutions. "De Premium Edition kan heel snel worden geïmplementeerd en voorziet in de nieuwste mogelijkheden van CRM-systemen zoals sales force automation, customer service en support. Met de Premium Edition krijgen bedrijven nog meer mogelijkheden om hun customer relations te optimaliseren en hun business intelligence voor sales beter in te richten. Zo krijgen ze niet alleen meer inzicht in hun klantsegmenten, maar ook in het succes van specifieke producten en bijvoorbeeld de lifecycle van klanten. Daarnaast geeft de Premium Edition ook andere werknemers in het bedrijf een gemakkelijke interface om inzicht te krijgen in de reactie van klanten op producten en diensten en het gebruik daarvan."

De GoldMine Premium Edition is op dezelfde manier opgebouwd als GoldMine Standard Edition en GoldMine Corporate Edition. De nieuwe versie is met name geschikt voor bestaande gebruikers die de mogelijkheden van bestaande implementaties willen uitbreiden. Zo biedt het programma een verbeterde interface die bijvoorbeeld links laat zien naar recent bekeken items en waarin workflow, tabs en velden naar eigen inzicht kunnen worden opgebouwd. Ook kunnen gebruikers in Goldmine Premium Edition telefoongesprekken toevoegen aan de database. GoldMine Premium Edition was het eerste CRM-systeem, dat door MicroSoft werd gecertificeerd voor Windows Vista.

De nieuwe versie van GoldMine heeft verbeterde selectie- en filtermogelijkheden. Gebruikers kunnen meerdere criteria invoeren bij hun zoektocht in de database en ze kunnen zoeken binnen zoekresultaten. Dit kan eenvoudigweg door op de resultaten te klikken zonder dat er vooraf queries moeten worden geformuleerd. Deze vorm van dynamisch filteren en sorteren is verfijnder dan de standaard zoekmogelijkheden van de meeste CRM oplossingen. Dit bespaart gebruikers tijd en levert informatie op, die in een overzichtelijke vorm wordt gepresenteerd.

De voordelen van GoldMine Premium Edition op een rij:
- geschikt voor grotere aantallen gebruikers

- nagenoeg onbeperkte database omvang

- MicroSoft SQL database / Firebird database

- uitgebreide rapportage mogelijkheden

- standaard synchronisatie met Outlook en PDA's
- standaard synchronisatie met notebooks

- verbeterde moderne interface

- functionaliteit voor het loggen van telefoongesprekken
- gecertificeerd voor Microsoft Vista


---